Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mobile Vikings świętuje 100 000 użytkowników

Niezależny społecznościowy operator komórkowy – Mobile Vikings – przekracza symboliczne 100 000 użytkowników na pokładzie. Z tej okazji przypomina wszystkim o… świeżej wodzie dla kotków i że nikt nigdy nie umarł po deadlinie. Dlaczego tak?
O autorze
1 min czytania 2023-01-12

Niezależny nie znaczy niszowy. Mobile Vikings udowadnia, że nie trzeba płynąć z prądem, by zjednać sobie rzesze lojalnych użytkowników. Wręcz przeciwnie, to właśnie dzięki nieszablonowemu i ludzkiemu podejściu do tworzenia sieci komórkowej operator może pochwalić się świeżo przekroczonym progiem 100 000 użytkowników. Vikingowie celebrują ten fakt w oryginalny sposób.

Do końca stycznia w 18 polskich miastach można natknąć się na nietypowe billboardy – dobre życzenia, wezwania do przytulania, przypomnienia o piciu wody dla ludzi i zwierząt, a nawet prośby o wysłanie słoików przez mamę. Dziwne? Ludzkie! To wybrane treści SMS-ów, które użytkownicy Mobile Vikings chcieli wysłać w świat. Vikingowie naturalnie spełniają to życzenie. W końcu od czego jest operator komórkowy, jeśli nie od przekazywania wiadomości? Przestrzeń reklamowa służy więc tym razem jako środek komunikacji dla zwykłych ludzi, nie firm i marek. A kto nie miał nigdy ochoty, by powiedzieć, co myśli – wielkimi literami i tak, by wszyscy widzieli – niech pierwszy rzuci kamieniem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Mobile Vikings, jak nikt inny wie, że zadbani i traktowani po ludzku użytkownicy, to najlepsza możliwa reklama. Aż 8 na 10 osób przybywa do sieci z polecenia kogoś, kto ma już numer pod banderą Vikingów! Akcja z przekazywaniem wiadomości na billboardach to nie koniec celebracji. Operator przygotowuje kolejne niespodzianki – dla swoich i ze swoimi. Bo nawet 100 000 użytkowników nie przeszkodzi Mobile Vikings w traktowaniu każdego z nich jak człowieka, a nie numer.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się