Marek Kempka objął stanowisko head of customer experience and innovation w IQS

Wraz z początkiem stycznia br. skład dyrektorski IQS zasilił Marek Kempka, zajmując stanowisko head of customer experience and innovation.
O autorze
1 min czytania 2023-01-12

Do głównych zadań Marka w IQS należy rozwój w obszarze customer experience, w tym sprzedaż i development powstałej w IQS platformy Real Voice TM, służącej do zbierania, analizy oraz wizualizacji opinii i satysfakcji klientów (CX).

– W ostatnich latach pracowałem z wieloma międzynarodowymi korporacjami wykorzystując w projektach nowe technologie, algorytmy i sztuczną inteligencję. Jednak obszar CX jest mi szczególnie bliski. Obecnie, samo mierzenie satysfakcji klienta, nie jest już wystarczające. Nowe narzędzia CX muszą łączyć wszystkie doświadczenia klientów i dostarczać kompleksowych rozwiązań na skalę, o której dekadę temu mogliśmy tylko pomarzyć – powiedział Marek Kempka.

Marek Kempka ma ponad 25-letnie doświadczenie w badaniach rynku, marketingu, zarządzaniu kategorią, analityce programów lojalnościowych czy shopper insights. Pracował po stronie takich globalnych klientów jak Unilever czy Geant. W MEMBR zajmował stanowisko Research Directora, a w Nielsen, jako Customer & Shopper Insights Director, odpowiadał globalnie za wdrażanie nowych technologii do badań shopperowych oraz współpracę z kluczowymi klientami w regionie Europy. Ostatnie 2 lata swojej kariery poświęcił pracy w technologicznym startupie z Singapuru, działającym w obszarze category managementu. Specjalizuje się w kierowaniu inicjatywami strategicznymi ukierunkowanymi na wzrost biznesu, transformację cyfrową i zorientowanie na klienta.

Real Voice to kolejne technologiczne rozwiązanie firmy IQS po wdrożonej w 2021r platformie do badań DIY Omnisurv. IQS jest również właścicielem jednego z największych paneli do badań CAWI Opinie.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj