Rusza drugi sezon Trendbooka – wspólnego projektu Pulsu Biznesu i Radia357

Puls Biznesu i Radio 357 kontynuują współpracę redakcyjną i startują z drugim sezonem Trendbooka - audycji prezentującej wpływ, jaki na biznes i podejmowane przez nas decyzje mają zachodzące na świecie zmiany.
O autorze
1 min czytania 2023-01-12

Drugi sezon Trendbooka startuje 12 stycznia. Jego gospodarzami będą Grzegorz Nawacki – redaktor naczelny Pulsu Biznesu oraz Paweł Sołtys – prezes Radia 357. Audycji można słuchać w każdy czwartek o godz. 15.40, natomiast w każdą środę temat tygodnia będzie szeroko omawiany na łamach „Pulsu Biznesu”. Wszystkie treści, także z pierwszego sezonu liczącego 6 odcinków, odbiorcy znajdą na stronie trendbook.pb.pl.

– Pierwszy sezon Trendbooka spotkał się z dużym zainteresowaniem naszych czytelników i słuchaczy Radia 357. Zatem decyzja o kontynuacji projektu była czystą formalnością. Doświadczenia z pierwszego sezonu sprawią, że drugi będzie jeszcze lepszy – mówi Grzegorz Nawacki.

– Cieszymy się, że Trendbook się spodobał, bo każdy na nim korzysta. Słuchacze Radia 357 otrzymują esencję wiedzy o biznesowych trendach, a czytelnicy Pulsu Biznesu – pogłębione, wartościowe, multimedialne treści stworzone z godnymi zaufania partnerami. W nowych odcinkach na tapet weźmiemy między innymi zmiany w zachowaniach konsumentów, cyfrowej rozrywce i inwestycjach – zapowiada Paweł Sołtys.

W pierwszym odcinku prowadzący wraz z gośćmi: Aleksandrą Sroka-Krzyżak z Allegro i Anna Lewandowską z Orange Polska, zastanowią się, jak kryzys zmienia nasze zachowania konsumenckie i jak wpływa to na biznes.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerem drugiego sezonu jest Santander Bank Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing