Nowa identyfikacja wizualna Warszawy (zobacz nasz webcast z twórcami)

Nowa identyfikacja wizualna Warszawy (zobacz nasz webcast z twórcami)
Zapraszamy Was do zapoznanie się z transmisją naszego webcastu z twórcami nowej identyfikacji wizualnej miasta Warszawa: Emilką Bojańczyk (studio Podpunkt) i Mateuszem Machalskim (Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie).
O autorze
1 min czytania 2023-01-18
  •  Twórcy nowej identyfikacji wizualnej opowiedzieli o głównych założeniach projektu,
  •  Wyjaśnili, dlaczego w ogóle miasto postanowiło zmienić dotychczasową identyfikację,
  •  Opowiedzieli o tym, czy dotychczasowe logo Warszawy było złe i jakie były jego wady,
  •  Wyjaśnili, skąd wynikają koszty związane z projektem. 

Naszymi gośćmi byli:

  • Emilka Bojańczyk ze studia Podpunkt / Superskrypt

Graficzka, założycielka software house’u Superskrypt i studia graficznego Podpunkt. Laureatka European Design Awards, Projekt Roku, Must Have Lodz Design Days, Dobry Wzór, Mobile Trend Awards.

Podpunkt to studio specjalizujące się w brandingu, wystawiennictwie, multimediach, drukach i budowaniu koncepcji kreatywnych. Studio realizuje projekty na styku kultury edukacji i współczesnych technologii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Mateusz Machalski

Absolwent (a obecnie doktorant) Wydziału Grafiki Akademi Sztuk Pięknych w Warszawie. Zajmuje się projektowaniem identyfikacji wizualnych oraz krojów pisma. Autor m.in. identyfikacji wizualnej Nagrody Solidarności im. Lecha Wałęsy oraz projektu rodziny 42 odmian krojów pisma dla korporacji Tupperware.

Spotkanie obejrzycie poniżej

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej na temat nowej identyfikacji Warszawy przeczytacie w naszym artykule.