Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

LUSH otwiera swój pierwszy sklep stacjonarny w Polsce

O autorze
2 min czytania 2023-01-19

Rok po uruchomieniu polskiego sklepu internetowego marka kosmetyków LUSH zaprasza do swojego pierwszego sklepu stacjonarnego w Polsce. Kultowe bomby do kąpieli, szampony w kostce i inne kosmetyki będzie można kupić w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy od piątku 17 lutego od godziny 15:00.


LUSH otwiera kilka wyjątkowych stref

Na miłośników znanych na całym świecie, ręcznie robionych  kosmetyków LUSH czekać będzie wyjątkowa przestrzeń o powierzchni 100m2, w której doświadczą tej wyjątkowej marki wszystkimi zmysłami. Sklep LUSH podzielony został na kilka stref dedykowanych różnym kategoriom produktów. Oprócz czterometrowej ściany z kultowymi bombami do kąpieli, sekcji perfum oraz kosmetyków pielęgnacyjnych, do dyspozycji klientów będą dwie strefy darmowych konsultacji oraz miejsce, w którym będą mogli zapakować samodzielnie skomponowane prezenty.

LUSH to marka znana z zaangażowania w zrównoważony rozwój oraz działania, które mają na celu pozostawienie świata lepszym miejscem, dlatego warszawski sklep łączy w sobie tę filozofię z pięknym designem. Znajdujące się w nim meble wykonane zostały przez zaprzyjaźnionego z marką włoskiego stolarza, który użył drewna oraz tworzywa sztucznego pochodzących z recyklingu. Płytki podłogowe w warszawskim sklepie LUSH zawierają do 45% materiałów pochodzących z recyklingu, a oświetlenie to lampy LED o niskim zużyciu energii

– To wielki zaszczyt być członkiem tak wspaniałego zespołu, który jest odpowiedzialny za wprowadzenie marki LUSH na polski rynek. Jestem podekscytowany faktem, że mieszkańcy Warszawy wreszcie będą mogli powąchać, dotknąć i poczuć nasze produkty. Naszą wspólną misją jest stworzenie najlepszego miejsca do pracy oraz dzielenie się wartościami Lush w całej Polsce! – mówi manager sklepu LUSH, Jakub Misztal.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Atrakcje dla pierwszych klientów sklepu

W dniu otwarcia klienci sklepu będą mieli niepowtarzalną możliwość własnoręcznego zrobienia bomby do kąpieli, bąbelkowej kostki lub świeżej maski do twarzy* – oczywiście pod okiem doświadczonych pracowników manufaktury LUSH.

Ponadto, pierwsze sto osób, które zrobią zakupy w warszawskim sklepie otrzymają mały upominek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niezapomniana impreza w sklepie LUSH

Zabawa i miłe spędzanie czasu to coś, na czym LUSH z całą pewnością się zna. Dlatego dla tych, którzy planują zorganizowanie niezapomnianego wydarzenia (niezależnie od okazji: urodzin, wieczoru panieńskiego, czy po prostu chęci doświadczenia czegoś nowego), przedstawiamy wyjątkowy koncept LUSH Parties, czyli spersonalizowaną imprezę w sklepie LUSH. O szczegóły zapytaj obsługę sklepu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bring it Back: Nowy program zwrotu opakowań

Ambicją w LUSH jest pozostawienie świata w lepszym stanie, niż go zastaliśmy. Marka bierze odpowiedzialność za opakowania, które wytwarza jako firma i zachęca swoich klientów do tego samego. Ich zwrotu i recyklingu. LUSH od lat szuka sposobu na skuteczny recykling, bo czuje się odpowiedzialna za to, co dzieje się ze zużytymi butelkami i czarnymi pudełkami.

–  Nie chcieliśmy, by nasze opakowania kończyły na wysypiskach śmieci. W lutym 2021 roku zmodernizowaliśmy nasz 12-letni program, który pozwala klientom wymieniać je w sklepie na darmową świeżą maseczkę i w Wielkiej Brytanii wprowadziliśmy nowy program Bring It Back. Z przyjemnością informujemy, że otwarcie sklepu LUSH w Złotych Tarasach umożliwia nam realizowanie naszej cyrkularnej gospodarki również w Polsce! Klienci mogą przynieść do sklepu plastikowe opakowania po naszych produktach w dowolnej ilości. Jeśli spełnią warunki, to za każde z nich otrzymają 2,50 zł zniżki na kolejne zakupy lub darmową świeżą maseczkę za 5 opakowań – informuje LUSH.

Wszystkie puste pojemniki trafią do Green Hubu. PET (politereftalan etylenu) i HDPE (polietylen o wysokiej gęstości), z których wykonane są nasze butelki, zostaną przekazane naszym partnerom, którzy poddadzą je recyklingowi, a PP (polipropylen) zostanie ponownie przetworzony na czarne pojemniki.

– Idea jest taka: Zużyłeś swój produkt Lush i zostałeś z odpadkiem… Ale ten odpad tak naprawdę ma wartość! – podkreśla RAE, zespół opieki nad Ziemią w LUSH.

Pełną gamę produktów znajdziesz na naszej stronie LUSH tutaj.

* własnoręczne wykonanie produktów możliwe będzie do wyczerpania zapasów