Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kanał Sportowy podjął współpracę z XTB

Punktów stycznych pomiędzy światem sportu a inwestycjami jest wiele. Część z nich w nadchodzących miesiącach poznać będzie można na antenie Kanału Sportowego, który rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu światowym.
O autorze
1 min czytania 2023-01-30

Od stycznia br. Kanał Sportowy podjął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną.

– Firma XTB to solidny partner, wspierający nie tylko KSW, ale też współpracujący z wielkimi mistrzami ze świata sportu. Wierzymy, że razem możemy zaoferować kibicom wiele dobrego, tworząc jeszcze bardziej angażujące treści. W Kanale Sportowym miłośnicy MMA, boksu i pozostałych sztuk walki znajdą dla siebie kilka eksperckich pozycji. Programy typu Oktagon, w Ringu czy te związane z galami KSW cieszą się dużą popularnością, czego dowodem jest m.in. pozyskanie stałego partnera – firmy XTB. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało się nawiązać współpracę i już nie możemy się doczekać, by pokazać jej efekty kibicom – powiedziała Agnieszka Prachniak, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Kanale Sportowym.

Współpracujące z mistrzami mieszanych sztuk walki Conorem McGregorem, Joanną Jędrzejczyk oraz Jirim Prochazką, XTB objęło partnerstwem takie formaty Kanału Sportowego jak Oktagon Live czy W Ringu. Logo XTB pojawi się również w trakcie programów publicystycznych takich jak prowadzone przez m.in. Krzysztofa Stanowskiego Dziennikarskie Zero czy Hejt Park. Ten ostatni jest szczególnie popularny ze względu na swoją formułę zakładającą kontakt na żywo widzów z prowadzącym oraz jego gościem. Także za sprawą obecności w formacie gwiazd niezwiązanych ze światem sportu, Hejt Park stał się jednym z najpopularniejszych programów publicystycznych w Polsce.

– Naszym celem jest budowa silnej polski marki zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju. Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjętej współpracy z Kanałem Sportowym, ponieważ jest to format uwielbiany przez setki tysięcy widzów. Głęboko wierzymy, że tego typu działania pozwolą nam ugruntować naszą pozycję na rynku. Jesteśmy polską firmą i bardzo cieszą nas umowy podpisane z innymi polskimi podmiotami. Jesteśmy sponsorem tytularnym KSW, współpracujemy z projektem Speed Games, jesteśmy partnerem Klubu Przedsiębiorczości, a od teraz również jednego z największych kanałów sportowych na YouTube – powiedział Szymon Szymański, chief growth office w XTB.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj