Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem

Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
O autorze
1 min czytania 2023-01-31

Rosnąca popularność gamingu to trend, którego Oreo nie mogło przeoczyć! Łącząc siły z Microsoftem, producentem jednej z najpopularniejszych konsol do gry – Xbox, Oreo przedstawia limitowaną edycję ciastek i zaprasza swoich miłośników oraz fanów Xboxa do wyjątkowej aktywacji konsumenckiej.

Po ubiegłorocznych kampaniach Oreo z Lady Gagą czy Batmanem teraz czas na Xboxa! W limitowanej serii Oreo Original (w wersji 44 g i 176 g z dedykowanymi opakowaniami) konsumenci znajdą na ciastkach 6 różnych emblematów odwzorowujących ikony przycisków na kontrolerze konsoli Xbox.

Oreo zaprasza też do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić dowolne opakowanie ciastek Oreo, zachować paragon lub fakturę imienną, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na stronie loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy udało się wygrać. Zgłoszenia do loterii możliwe są od 1 lutego do 30 kwietnia 2023. Do wygrania: nagroda główna – aż 100 000 zł oraz dwadzieścia konsoli Xbox Series S.

W ramach kampanii 360o Oreo stworzyło ciastka z emblematami nawiązującymi do kontrolera Xboxa oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo zaplanowano kampanię mediową w kanałach digital promującą zakup limitowanej edycji Oreo i udział w loterii, działania PR w mediach społecznościowych oraz komunikację na nośnikach POS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundary. Za kreacje digitalowe odpowiada agencją POP. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja IQ Marketing, a komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się