Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Dziękuję Ci, Polsko!” – Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię dla Polaków

Celem kampanii „Dziękuję Ci, Polsko!” jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny wywołanej przez Rosję. Kampania została przygotowana przez Ambasadę Ukrainy w RP oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP.
O autorze
1 min czytania 2023-02-01

Film o przyjaźni polsko-ukraińskiej

Od początku inwazji Rosji na Ukrainę 24 lutego 2022 roku, kilka milionów Ukraińców zostało zmuszonych do pozostawienia własnych domów i szukania bezpiecznego miejsca. W tych strasznych okolicznościach Polacy zaangażowali się w udzielenie opieki i wsparcia. Natychmiastowa reakcja polskiego narodu ułożyła się w nowy wątek wspólnej historii, zbudowanej na prawdziwej mocnej przyjaźni.

Na podstawie tysięcy prawdziwych historii powstał film, opracowany przez Dom Produkcyjny ESSE i reżysera Stanisława Kapralowa, opowiadający historię przyjaźni i wsparcia między narodami Ukrainy i Polski. Po raz pierwszy został on zaprezentowany przez Ambasadę Ukrainy w RP polskim mediom 10 listopada 2022 roku, a od 11 listopada 2022 roku publikowany jest dla szerokiego grona polskich odbiorców.

Ukraina dziękuje Polsce za wsparcie

Kampania komunikacyjna „Dziękuję Ci, Polsko!” („Thank You, Poland!”) została uruchomiona w celu szerokiego rozpowszechnienia spotów telewizyjnych, aby nagłośnić wdzięczność Ukraińców wobec Polaków, przyjaźń między narodami i gotowość Ukrainy do utrzymania i rozwoju silnych relacji między dwoma krajami.

Kampania ma na celu również przeciwdziałanie rosyjskiej propagandzie i próbom minimalizacji poziomu więzi i wsparcia między Ukrainą a Polską.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa do 3 lutego. Za opracowanie planu komunikacji i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada Attention Marketing we współpracy z domem mediowym Five Media. W ramach kampanii wykorzystane zostaną następujące kanały komunikacji: TV, OOH/DOOH oraz promocja w serwisach społecznościowych. Są więc spoty telewizyjne, emitowane w TVP, TVN i Polsacie; filmy i grafiki wykorzystujące główne wątki kampanii w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i YouTube) oraz w warszawskim metrze, galeriach handlowych czy na dworcach kolejowych Warszawy, Wrocławia, Katowic, Krakowa i Przemyśla.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się