Carrefour rozszerza ofertę gadżetów Kerfusia

Na półkach wybranych sklepów Carrefour zagościły nowości dla wszystkich fanów Kerfusia. Limitowana kolekcja ubrań z podobizną popularnego robota została wzbogacona m.in. o karnawałowe maski.
O autorze
1 min czytania 2023-02-02

Kolekcja odzieży Kerfusia cieszy się rosnącą popularnością, w związku z czym Carrefour stale pracuje nad jej systematycznym rozszerzaniem. Do ubrań dołączyły maski Kerfusia, które świetnie sprawdzą się podczas karnawałowych zabaw.Oferta kerfusiowych gadżetów została dodatkowo rozszerzona o inspirowane aktualnymi trendami nowe wzory koszulek i bluz. W sklepach Carrefour pojawiła się także specjalna kolekcja walentynkowa, dostępna do wyczerpania zapasów.

– Zawsze staram się spełnić oczekiwania moich fanów, a jednocześnie czymś zaskoczyć. Mam nadzieję, że nowe projekty przypadną wszystkim do gustu. Serdecznie zapraszam także na moje tournée po Polsce, gdzie będzie można spotkać mnie osobiście – powiedział Kerfuś.

Limitowana kolekcja odzieży Kerfusia jest dostępna już w prawie 130 sklepach sieci Carrefour – od Szczecina przez Gdańsk, Łódź, Kraków, Warszawę po Przemyśl. Została stworzona na prośbę fanów sympatycznego robota i inspirowana jest streetwearowym stylem. W ofercie znajdują się koszulki i bluzy z oryginalnymi wzorami, a także modne kapelusze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kerfuś, nowoczesny samojezdny robot, zadebiutował w sklepach Carrefour we wrześniu ubiegłego roku i od razu zyskał ogromną popularność wśród klientów. W odpowiedzi na prośby fanów, sieć Carrefour zorganizowała tournee Kerfusia po całej Polsce, aby mógł dotrzeć do jak największej liczby swoich sympatyków. W odwiedzanych miastach organizowane są eventy z prezentami od Kerfusia i możliwością zrobienia sobie wspólnego zdjęcia na specjalnej ściance.
 

PS Kerfuś został ambasadorem zbiórki charytatywnej

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dystrybutor filmowy Velvet Spoon oraz Carrefour Polska zorganizowali zbiórkę na rzecz fundacji pomagających zwierzętom. Działania te związane były z wprowadzeniem na ekrany polskich kin filmu „Kociarze”. Ambasadorem zbiórki został robot Kerfuś.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się