Żabka postanowiła po raz kolejny zaskoczyć swoich klientów, wprowadzając z okazji Dnia Zakochanych kolejną unikatową wersję hot doga. Love Dog to unikalne połączenie różowej bułki, kiełbaski z dodatkiem żurawiny i specjalnego pikantnego sosu na bazie przecieru z mango z dodatkiem czerwonej ostrej papryki. Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania jego własnej wersji. Od 13 do 19 lutego br., w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie Love Dogi będzie przygotowywał także Robbie.
Zobacz również
Różowy hot dog będzie dostępny w sprzedaży od 13 do 28 lutego br. lub do wyczerpania zapasów, w regularnej cenie 5,99 zł, a z aplikacją Żappka w cenie 4,99 zł. W walentynki, czyli 14 lutego br., użytkownicy Żappki będą mogli kupić produkt w promocyjnej cenie 3,99 zł.
W okresie od 1 do 14 lutego br., w sklepach Żabka znaleźć można także okolicznościowe słodycze, m.in. bombonierki, żelki, lizak czekoladowy serce, a także jabłka walentynkowe z napisem „I love you”. Dodatkowo w walentynki klienci będą mogli zakupić bukiety róż.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS Żabka Jush przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z początkiem lutego br. Żabka wystartowała z kampanią „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy”. Sieć w zabawny sposób pokazuje w niej sytuacje, kiedy to skorzystanie z ekspresowych zakupów online może być lepszym rozwiązaniem niż wizyta w sklepie.