Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nestlé zostało ambasadorem programu QUALID

Firma Nestlé została ambasadorem QUALID, programu mającego na celu poprawę jakości i bezpieczeństwa komunikacji cyfrowej. Inicjatywa jest tworzona i rozwijana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
O autorze
2 min czytania 2023-02-14

Program QUALID określa standardy i propaguje skuteczne rozwiązania, wpływające pozytywnie na funkcjonowanie i wzrost zaufania do internetu jako skutecznego medium promocji. Program skierowany jest do wszystkich stron rynku – wydawców i sieci reklamowych, agencji i domów mediowych, dostawców narzędzi technologicznych, reklamodawców. QUALID w pierwszej fazie obejmuje działania w czterech obszarach: brand safety – bezpieczeństwo, fraud – oszustwa, programmatic – automatyczny zakup powierzchni reklamowej, viewability – widoczność. Firma Nestlé Polska, jako jeden z największych reklamodawców w Polsce, uzyskała pozytywną weryfikację i została ambasadorem programu.

– Program QUALID jest dla nas naturalnym potwierdzeniem naszej codziennej pracy, w której dbałość o jakość i bezpieczeństwo naszej komunikacji jest kluczowa. Nestlé już od roku 2017 prowadzi działania mające na celu dbałość o Brand Safety, Viewability czy Anti-fraud. Wykorzystujemy w tym celu narzędzia z aktualną akredytacją, stawiamy też na edukację naszych pracowników. W działaniach programmatic również od początku stawialiśmy na bezpieczne i jakościowe rozwiązania – korzystamy ze sprawdzonej technologii, ustawiamy black oraz whitelisty, i oczywiście dzielimy się wiedzą z naszymi pracownikami. Tym bardziej nas cieszy to, że wszystkie nasze działania pokrywają się z założeniami i elementami programu QUALID i bez problemu byliśmy w stanie przystąpić do programu i spełnić stawiane przed nami wymagania – mówi Beata Dziwulska, media development manager Poland, Hungary, Baltics, Nestlé Polska S.A.

Jakość ma znaczenie

Internet i cyfrowa komunikacja marketingowa rozwijają się dynamicznie. Szybkie wzrosty, zmiany, rozwój technologii, a także coraz więcej podmiotów współtworzących ten ekosystem to wyzwanie dla całej branży. Jednym z najważniejszych założeń programu jest stworzenie kolektywu, który będzie przeciwdziałał negatywnym zjawiskom, promował efektywne, pozytywne rozwiązania i szerzył świadomość. Do rozwoju Programu QUALID zaangażowane są Grupy Robocze oraz Grupy Zadaniowe IAB Polska. W grupach pracują przedstawiciele wiodących firm reprezentujących wszystkie strony rynku reklamy cyfrowej, które zrzesza IAB Polska.

– Dołączenie do QUALID jest dla nas dodatkowo zewnętrznym potwierdzeniem i sygnałem dla całej branży, że jesteśmy godnym i zaufanym partnerem, który dba o jakość swoich komunikatów i który również wymaga tego od swoich partnerów, agencji oraz całej branży. Tylko dzięki wspólnym działaniom i inicjatywą takim jak Program QUALID jesteśmy realnie w stanie zmieniać naszą branżę. Dlatego też jednym z elementów budowanie świadomości i wagi znaczenia programu było wspólne wystąpienie z Anną Gruszka, TEADS na FORUM IAB POLSKA 2022 z prezentacją „Będziemy walczyć o jakość! Badania i wyniki dwóch lat funkcjonowania Programu QUALID – dodaje Dziwulska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Program QUALID powstał by wspólnie działać na rzecz jakości reklamy cyfrowej

W Programie QUALID mogą brać udział różnego typu firmy biorące udział w procesie realizacji reklamy cyfrowej: wydawcy i sieci reklamowe, agencje reklamowe i domy mediowe, narzędzia typu DSP, SSP, DMP, a także dostawcy narzędzi do weryfikacji, reklamodawcy w charakterze ambasadorów i inne podmioty w charakterze patronów. Po pozytywnej weryfikacji, firmie przysługuje prawo do posługiwania się pełnym znakiem QUALID w danej kategorii bądź złotą wersją – oznaczającą zgodność ze wszystkimi obszarami objętymi programem.

– Polecam każdemu reklamodawcy i pozostałym podmiotom rynku zadbanie o bezpieczeństwo i jakość komunikacji oraz przystąpienie do programu QUALID – Beata Dziwulska, Nestlé Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się