Marka Hochland zintensyfikowała kampanię wizerunkową ogólnopolskiej akcji „Dzielimy się tym co dobre”, która na pierwszym miejscu stawia rodzinne wartości marki oraz podkreśla wsparcie Programu Pajacyk. Kampania obejmuje spot telewizyjny, działania w internecie, a także obecność w nowym dla marki środowisku reklamowym – w Warszawskim Metrze.
Celem kampanii Hochland „Dzielimy się tym co dobre” jest podkreślenie, że posiłek zawsze smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, a kupując sery Hochland każdy może dołożyć swoją cegiełkę do wsparcia potrzebujących dzieci.
Zobacz również
– Pyszne chwile razem, kiedy możemy cieszyć się smakiem potraw i czerpać przyjemność z relacji z bliskimi są głęboko zakorzenione w wartościach marki Hochland, a każdy posiłek smakuje lepiej, gdy możemy się nim podzielić, również z tymi, którzy tego potrzebują – mówi Radosław Jurkowski, marketing manager z Hochland Polska. – W ramach długofalowej współpracy z Polską Akcją Humanitarną i Programem Pajacyk chcemy wnieść swój wkład w zmniejszenie problemu niedożywienia i jego konsekwencji poprzez sfinansowanie 150 000 ciepłych posiłków dla najbardziej potrzebujących dzieci – dodaje.
Spot promujący akcję – krótka rodzinna historia przypominająca, że każda okazja do spędzenia czasu z bliskimi jest na wagę złota, a kto kupuje sery Hochland, wspiera Program Pajacyk – emitowany jest w telewizji i internecie.
Ponadto do marca marka obecna jest także w Warszawskim Metrze. Reklamy wizerunkowe widoczne są na ponad 2 tysiącach ekranów na kilkunastu stacjach obu linii metra w centrum Warszawy oraz we wszystkich wagonach pociągów.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Grasp Group, zakupem mediów zajmuje się Value Media, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.
Słuchaj podcastu NowyMarketing