Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

InPost ma własny sklep. W ofercie m.in. meble z tektury

InPost ma własny sklep. W ofercie m.in. meble z tektury
InPost wychodzi poza usługi kurierskie i niebawem zacznie dostarczać produkty własnej marki. W sklepie Out of the Box znajdziemy m.in. ubrania, zabawki i… kartonowe meble.
O autorze
2 min czytania 2023-02-21

fot. outofthebox.pl

– Od początku swojej działalności chcemy się wyróżniać na tle konkurencji i całego rynku, jakością oferowanych usług oraz indywidualnym podejściem do naszych klientów. To właśnie dlatego jesteśmy love brandem wśród usług logistycznych w Polsce. Nasze działania i wprowadzane usługi wychodzą poza schemat. I taki sam jest nasz nowy sklep. Stworzyliśmy go w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów ceniących sobie ciekawy design i oryginalność. To oni bardzo często dopytywali, czy można gdzieś kupić unikatowe klocki InPost, kolorowe skarpetki jak i inne produkty z limitowanych edycji w naszych żółto-czarnych barwach. – podkreśla Anna Heimberger, dyrektor marketingu InPost

Nowo otwarty sklep outofthebox.pl wita kolorowym menu inspirowanym Paczkomatem, a każda ze „skrytek” o różnej wielkości prowadzi do osobnej zakładki w sklepie.

W ofercie znajdziemy obecnie około 48 artykułów stworzonych dla fanów marki. Asortyment podzielono na 6 kategorii: Dom i Ogród, Dla Dzieci, Klocki, Materiały do pakowania, Ubrania, Outdoor i Sport.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niemałym zaskoczeniem możemy być kategoria Dom i Ogród, w której znajdziemy kilka rodzajów mebli wykonanych wyłącznie z tektury. To m.in. szafa za 119 zł oraz fotel i stolik o łącznej wartości 218 zł.

– Czy szafa o wysokości 180 cm może ważyć mniej niż zgrzewka wody mineralnej? Tak, jeśli jest wykonana z wytrzymałej… tektury falistej! Wtedy waży zaledwie 7 kg – czytamy w opisie produktu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ponadto sklep InPost oferuje kilka rodzajów odzieży dla dzieci i dorosłych. To na przykład Paczkokurtka z miejscem na przesyłkę, bluzy, skarpetki czy dziecięcy rampers.

Wśród artykułów dla najmłodszych pojawiły się m.in. kolorowanki czy klocki do samodzielnego ułożenia Paczkomatu, sortowni paczek lub ciężarówki InPostu w wersji mini.

Firma kurierska zadbała również o asortyment dla stałych klientów InPostu, oferując kartony do pakowania, zestawy foliopaków czy taśmy foliowe.

Ile zapłacimy w sklepie InPostu? Jednym z najtańszych produktów na stronie jest Zestaw foliopaków małych w cenie 3,60 zł. Z kolei najwięcej – 320 zł – zapłacimy za żółtą dziecięcą kurtkę „Miapka”.

Darmowa wysyłka jest dostępna w przypadku zakupów powyżej 40 zł. Koszt dostawy produktów do Paczkomatu wynosi 5 zł, a za dostawę kurierem zapłacimy 10 zł. Wygląda na to, że koszty przesyłki na stronie odbiegają od nowego cennika InPostu, który wejdzie w życie od 1 marca. Przypomnijmy, że za nadanie przesyłki o gabarycie A w Paczkomacie zapłacimy 16,99 zł, czyli o 2 zł więcej. Paczki o gabarycie B i C podrożeją kolejno do 18,99 zł i 20,99 zł.

PS. InPost i deklinacja „Paczkomatu”

W ostatnim czasie głośno zrobiło się o ochronie znaku towarowego InPostu. Dyskusje o „walce” z odmianą słowa Paczkomat szybko doczekały się humorystycznych reakcji marek w social mediach.

PS 2. Paczkomaty znikają z Poznania i Warszawy

Zgodnie z zarządzeniem poznańskiego konserwatora zabytków, InPost musi usunąć kilkadziesiąt maszyn paczkowych z terenów objętych ochroną konserwatorską. Podobna interwencja miała miejsce w Warszawie.