Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Klienci Carrefour mogą przekazać mikrodatki na rzecz ofiar trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii

Jedną z pierwszych organizacji pomocowych, które skierowały swoje działania w kierunku ofiar trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii, była Polska Akcja Humanitarna. Od 21 lutego klienci Carrefour mogą aktywnie wspierać PAH poprzez przekazywanie mikrodonacji. Jest to możliwe dzięki aplikacji Donateo.
O autorze
2 min czytania 2023-02-21

Razem na rzecz ofiar trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii

Szacuje się, że już ponad 40 tys. osób straciło życie, a kolejne dziesiątki tysięcy utraciły dach nad głową i doznały uszczerbku na zdrowiu w wyniku silnego trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii, które miało miejsce 6 lutego br.

Od 21 lutego 2023 r. klienci Carrefour będą mogli przekazać mikrodatki na zbiórkę organizowaną przez Polską Akcję Humanitarną. Zespół reagowania natychmiastowego PAH dotarł do najmocniej poszkodowanego regionu, gdzie będzie współpracować przy udzielaniu wsparcia z lokalnymi partnerami. Najpilniejsze potrzeby to zapewnienie bezpiecznego, ciepłego schronienia, żywności i artykułów higienicznych. Zbiórka odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Donateo.

– Polacy zawsze okazywali wielką solidarność z ofiarami kataklizmów. Bardzo liczymy, że będzie także tym razem, bo ludzie, tacy sami jak my, stracili w jednej chwili często dorobek całego życia i są w wielkiej potrzebie. Dzięki zaangażowaniu klientów Carrefour będziemy mogli pomóc przetrwać im ten najtrudniejszy czas – mówi Rafał Grzelewski, kierownik Komunikacji i Fundraisingu Polskiej Akcji Humanitarnej.

Mikrodatki na cele charytatywne

W lipcu 2022 r. do sklepów sieci Carrefour wdrożona została aplikacja Donateo, która pozwala na przekazywanie mikrodatków na cele charytatywne przy okazji płatności bezgotówkowych. Beneficjentem zbiórki jest Polska Akcja Humanitarna. W ten sposób zebrano łącznie ponad 800 tys. zł., które pozwoliły na udzielenie pomocy m. in. ofiarom działań wojennych w Ukrainie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od kilku miesięcy zbiórka w hipermarketach Carrefour skupia się na wsparciu programu „Pajacyk”, którego misją jest zapewnienie dzieciom i młodzieży codziennych, pełnowartościowych posiłków, a także innych, ważnych celów statutowych Polskiej Akcji Humanitarnej. Od 21 lutego br. cel zbiórki uległ czasowej zmianie.

– Carrefour od lat aktywnie angażuje się w działania społeczne. W obliczu aktualnej tragedii jaka spotkała mieszkańców Turcji i Syrii wspólnie z Donateo postanowiliśmy zareagować i pomóc w zbiórce datków na ten cel. Łączymy dobroczynność z innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi, co umożliwia naszym klientom skorzystanie z prostej i przejrzystej formy przekazywania donacji na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej – mówi Grzegorz Wazowicz, menedżer Działu Usług Finansowych, Handlowych i Projektów Specjalnych, Carrefour Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pomoc przy okazji zakupów

Działania pomocowe Polskiej Akcji Humanitarnej zostały poszerzone dzięki zaangażowaniu w nie aplikacji Donateo – autorskiego narzędzia BetterPOS. W przypadku bezgotówkowej płatności za zakupy w hipermarkecie Carrefour na ekranie terminala pojawi się pytanie o chęć wsparcia poszkodowanych z Turcji i Syrii kwotą 2 zł. Po zaakceptowaniu darczyńca otrzyma odrębne potwierdzenie niefiskalne, a operacja odzwierciedlona będzie także na koncie bankowym. Pieniądze trafiają bezpośrednio na konto fundacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Zarówno my, jak i przedstawiciele PAH czuliśmy, że w obliczu tak wielkiej katastrofy musimy działać szybko. Zbiórki, z którymi stykają się klienci Carrefour dzięki aplikacji Donateo, są celowe. Dlatego tak ważne jest, aby darczyńcy mieli pełną świadomość tego, jaki konkretnie cel wspierają. Nawet w sytuacji, gdy nie zmienia się organizacja pomocowa, którą wciąż pozostaje PAH. Ciągle jesteśmy pod wrażeniem tego, jak chętnie Polacy korzystają z mikrodonacji i okazują wsparcie potrzebującym. Teraz klienci Carrefour pomogą nieść wsparcie dzieciom, dorosłym i seniorom poszkodowanym w Turcji i Syrii – mówi Krzysztof Adamski, CEO BetterPOS i pomysłodawca Donateo.

Zbiórka PAH na rzecz pomocy ofiarom poszkodowanym w turecko-syryjskim kataklizmie odbywa się w sklepach sieci Carrefour. Akcja potrwa do momentu zaspokojenia najpilniejszych potrzeb beneficjentów.