Netizens dla Twittera: innowacyjny zegar z kukułką

Dużym zainteresowaniem na tegorocznych targach dmexco w Kolonii cieszyło się stoisko Twittera. Niemiecka ConceptX Gruppe, odpowiedzialna za jego przygotowanie, powierzyła stworzenie jednej z głównych atrakcji firmie Netizens.
O autorze
1 min czytania 2014-09-30

Agencje mają już na koncie kilka wspólnych sukcesów, dlatego też Interaktywny Dom Produkcyjny Netizens podjął się realizacji projektu w oparciu o ideę ConceptX.

Nietypowy zegar z kukułką nawiązywał wyglądem do szaty graficznej popularnego portalu społecznościowego. Sposób działania również zaskakiwał – kukułka regowała nie na pełne godziny, ale na tweety uczestników targów. Wszystko dzięki platformie Raspberry Pi, która “nasłuchiwała” nadchodzących tweetów i sterowała mechanizmem. Aby wywołać kukułkę wystarczyło umieścić na Twitterze post z hasztagiem #meetandtweet. Wszystkie otagowane w ten sposób tweety sumował licznik umieszczony z przodu zegara. Co więcej, na ekranie połączonym z instalacją wyświetlała się ich treść.

Dmexco to wiodące międzynarodowe targi branży rozwiązań cyfrowych, odbywające się we wrześniu każdego roku w Kolonii. Wydarzenie gromadzi setki wystawców i odwiedzających. W tegorocznej, szóstej edycji, na dmexco zaprezentowano największe, najbardziej spektakularne osiągnięcia w dziedzinie marketingu online.

Netizens Digital Innovation House to interaktywny dom produkcyjny działający w obszarach: online advertising, mobile, interactive installations i software. Tworzy go zespół specjalistów, którzy opracowują innowacyjne rozwiązania łączące światy on-line i off-line oraz realizują projekty informatyczne na dużą skalę. Z usług Netizens korzystają marki, agencje reklamowe i działy IT w Polsce i na świecie, m.in. Saint-Gobain, Leroy Merlin, Lexus, WSiP, Concept X, Peppermint.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się