Joanna Krupa w nowej kampanii Dafi „To się kręci, to się nosi!”

Najnowsze działania marki to zachęta do świadomego odejścia od jednorazowych butelek na wodę i używania produktów Dafi – wielokrotnie, oszczędnie i ekologicznie.
O autorze
1 min czytania 2023-03-03

Wystartowała kampania reklamowa marki Dafi przygotowana przez Opus B. Marka zaangażowała do swoich działań nową ambasadorkę – Joannę Krupę, popularną modelkę i osobowość telewizyjną.

– Razem z nową ambasadorką marki, mówimy jasno, co jest passe, a co must have, gdy chcesz pić wodę nie obciążając planety i swojego portfela – mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B

„Moda od Dafi – Woda od Dafi” to nośna idea, dzięki której autorzy kampanii oryginalnie wpisali butelki filtrujące Dafi w dominujące trendy i zmiany postaw konsumenckich, mówiąc o rzeczach ważnych dla środowiska i konsumentów, ale bez moralizowania i pouczania.

Kampanii towarzyszy autorski utwór muzyczny skomponowany przez duet Bartłomieja Marszałka i Anity Dudczak.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja odpowiada za strategię i kreację działań. W ramach kampanii przygotowano spot TV, spoty digital, dedykowany landing page oraz materiały promocyjne dla sieci handlowych i spoty radiowe. Spoty reżyserował Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B, za kamerą stanął operator Bartek Cierlica, nadzór nad produkcją sprawowało studio ISTV, za postprodukcję odpowiadały studia Miło i Głośno oraz zespół motion Opus B.

Słuchaj podcastu NowyMarketing