W komunikacji brand hero – bóbr – zachęca do wzięcia udziału w promocji przygotowanej przez sieć OBI. Głosu bobrowi użyczył popularny aktor dubbingowy Jarosław Boberek. Nowa kampania obejmuje adaptowane spoty telewizyjne i tworzoną lokalnie komunikację w digitalu i social mediach – na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTubie.
W ramach aktywacji, klienci sklepów OBI mogą odebrać za każde wydane 50 zł specjalną naklejkę. Następnie, po zebraniu określonej liczby naklejek mogą wymienić je na rabat na kolejne zakupy. Więcej szczegółów o akcji znajduje się na stronie: www.obi.pl/pages/bobrowe-bonusy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Działania zrealizowały agencje należące do struktur Publicis Groupe. Za strategię komunikacji marki, adaptację spotów, kreację materiałów digitalowych i consulting mediowy odpowiada Saatchi & Saatchi. Agencja mediowa Zenith zajmuje się strategicznym planowaniem i zakupem mediów