Ruszyła loteria „Nutella Dodaje Uśmiechu”

Nutella po raz kolejny zorganizowała ogólnopolską aktywację konsumencką. Za jej przygotowanie i komunikację odpowiedzialna jest agencja Hand Made.
O autorze
0 min czytania 2023-03-06

Loteria „Nutella Dodaje Uśmiechu” rozpoczyna tzw. Pancake Season. Akcja promuje różne oblicza przygotowania naleśników i pancake’ów z wykorzystaniem kremu Nutella. Aby wziąć w niej udział należy kupić promocyjne opakowanie kremu Nutella, zarejestrować kod na stronie i zdrapać wirtualną zdrapkę.

Agencja Hand Made odpowiada za pełną obsługą loterii – od koordynacji kwestii formalnych, przez przygotowanie KV akcji (w tym wszystkich materiałów graficznych dla kanałów digitalowych), po obsługę formularza zgłoszeń.

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Nutella (@nutella)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#PrzeglądTygodnia [16-22.03.2024]: mali influencerzy w kampanii Asics, wódka z przekazem dotyczącym zdrowia

#PrzeglądTygodnia [16-22.03.2024]: mali influencerzy w kampanii Asics, wódka z przekazem dotyczącym zdrowia

Hand Made od 5 lat jest agencją partnerską brandu, odpowiada za strategię komunikacji oraz działania offline i online dla marki Nutella. Świadczy także usługi produkcji foto i wideo, zapewnia obsługę graficzną i realizuje ogólnopolskie aktywacje konsumenckie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się