Przed nami kolejne spotkanie z cyklu Food Working, organizowane pod skrzydłami agencji kreatywnej Od kuchni. Podczas eventu eksperci związani z sektorem food będą dyskutować na temat aktualnych trendów marketingowych. Organizatorzy wezmą pod lupę: m.in. personalizację, podejście less waste, grywalizację, wielokanałowość, a także nowości ze świata customer experience.
W panelu dyskusyjnym udział wezmą m.in.:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- Ewa Pawella, head of marketing – Foodsi
- Magdalena Kruk-Ołpińska, dyrektor marketingu – Vorwerk Polska
- Urszula Seder, trade marketing manager – SLODKIE
Spotkanie odbędzie się w czwartek, 30 marca 2023 r., w siedzibie agencji Od kuchni na warszawskiej Pradze. Wydarzenie potrwa od 18:00 do 22:00.
Na spotkanie z cyklu Food Working zaproszone są zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonaci chcący zgłębić wiedzę na temat rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. Liczba miejsc jest ograniczona.
Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie www.foodanddesign.pl.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing