Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszają zapisy na III spotkanie Food Working. Temat: Skuteczny marketing w branży food. Jak przekuć działania na wzrost sprzedaży?

Twórcy projektu Food and Design, promującego profesjonalne podejście do sektora żywności i HoReCa, organizują kolejne spotkanie branżowe. 30 marca eksperci wezmą udział w debacie poświęconej marketingowym trendom, królującym obecnie na foodowym rynku. Sprawdź, jak zapisać się na event!
O autorze
1 min czytania 2023-03-15

Przed nami kolejne spotkanie z cyklu Food Working, organizowane pod skrzydłami agencji kreatywnej Od kuchni. Podczas eventu eksperci związani z sektorem food będą dyskutować na temat aktualnych trendów marketingowych. Organizatorzy wezmą pod lupę: m.in. personalizację, podejście less waste, grywalizację, wielokanałowość, a także nowości ze świata customer experience.

W panelu dyskusyjnym udział wezmą m.in.:

  • Ewa Pawella, head of marketing – Foodsi
  • Magdalena Kruk-Ołpińska, dyrektor marketingu – Vorwerk Polska
  • Urszula Seder, trade marketing manager – SLODKIE

Spotkanie odbędzie się w czwartek, 30 marca 2023 r., w siedzibie agencji Od kuchni na warszawskiej Pradze. Wydarzenie potrwa od 18:00 do 22:00.

Na spotkanie z cyklu Food Working zaproszone są zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonaci chcący zgłębić wiedzę na temat rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. Liczba miejsc jest ograniczona.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie www.foodanddesign.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing