Multilogika w POLOmarkecie – kupuj więcej, płać mniej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Multilogika w POLOmarkecie – kupuj więcej, płać mniej

Pod takim hasłem 1 października rozpoczęła się największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa. Szeroko zakrojone działania w mediach potrwają do końca roku.

Motyw przewodni kampanii stanowi pojęcie Multilogiki – jako nowej filozofii kupowania w POLOmarkecie. Koncepcję wyjaśnia i twórczo rozwija bohater marki – Profesor. W tę postać wcielił się znakomity aktor Piotr Fronczewski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na czym polega Multilogika i jak korzystać z multilogiczności na co dzień - naukowiec opowiada w lekkich spotach obyczajowo-komediowych. Wykreowana przez pana Piotra Fronczewskiego postać zakręconego na punkcie Multilogiki profesora ucieleśnia powszechne pragnienie kupowania "więcej za mniej".

W pierwszej części kampanii Profesor Polowy wyjaśnia w spotach telewizyjnych i radiowych, skąd się wzięła i jak działa multilogiczna filozofia kupowania. Profesor Polowy jasno tłumaczy, dlaczego w POLOmarkecie warto kupić więcej i jak wiele w związku z tym można zaoszczędzić.

Działania promujące POLOmarkety obejmują także outdoor i szerokopasmową kampanię w Internecie, uwzględniającą działania w mediach społecznościowych.

W największych stacjach telewizyjnych będą emitowane 30-, 15- i 5-sekundowe spoty reklamowe, które wyreżyserował Michał Gazda. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Brandman, a dyrektorem kreatywnym projektu jest Dariusz Chwierut.

Produkcja: Studio Filmowe M5.
Strategia, planowanie i zakup mediów: IQ Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij