Papaya Internship Programme to trwający sześć miesięcy międzynarodowy projekt, mający na celu umożliwienie młodym i niedostatecznie reprezentowanym ludziom z branży reklamowej rozwój ich kariery. Firma oferuje stażystom nie tylko wynagrodzenie i ubezpieczenie zdrowotne, ale również kurs językowy dla osób niepolskojęzycznych.
Do stażu w warszawskim oddziale Papaya Films zaproszono cztery osoby. Od marca Leontina Slaninova i Nataliia Zhuravska wspierają zespół produkcyjny. Zofia Kuliś dołączyła do zespołu prawnego kierowanego przez Jana Mukułowskiego, a Piotr Krzewiński rozpoczął staż w dziale komunikacji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024