Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wystartowała kampania „Zaprojektuj formę” MultiSport

FOG Film oraz VEIN Postproduction przygotowali produkcję dla MultiSport promująca nową platformę edukacyjno-sportową, zawierającą gotowe plany na poprawę zdrowia i jakości życia jego użytkowników, których jest w Polsce już blisko 1,2 mln.
O autorze
1 min czytania 2023-03-29

Uruchomienie platformy „Zaprojektuj formę” wspierane jest spotami video, za których wyprodukowanie odpowiada dom produkcyjny FOG Film. Za postprodukcję odpowiada VEIN Postproduction. Seria spotów przedstawia parę bohaterów, którzy podejmują się różnych aktywności dostępnych w szerokiej ofercie programu MultiSport.

– Misją MultiSport jest propagowanie zdrowego stylu życia oraz zachęcanie Polaków do codziennej aktywności. Zaprojektuj Formę to całkowicie nowatorskie narzędzie motywacji i inspiracji do aktywnego stylu życia, które w połączeniu z kartą MultiSport pozwala zbudować solidne fundamenty zdrowego stylu życia. Zaprojektuj Formę jest kompletną bazą wiedzy o tym, jak prawidłowo ćwiczyć, jeść, odpoczywać, oddychać i spać, by czuć się lepiej każdego dnia. To szczególnie ważne, teraz gdy widzimy jak duży i negatywny wpływ na nasze zdrowie psychofizyczne miała pandemia. Jak wynika z naszych badań aktywność fizyczna ma ogromny wpływ na samopoczucie – aż 82% użytkowników MultiSport uważa, że dzięki aktywności fizycznej czują się lepiej – mówi Dorota Szostek-Rejowska, head of marketing & e-commerce w Benefit Systems.

Materiały promujące kampanię można zobaczyć m.in. w social mediach MultiSport – na Facebooku i Instagramie, a także w przestrzeni digital. Oprócz głównego spotu, powstały liczne krótkie formaty reklamowe podzielone według dyscyplin oraz grup docelowych.

– Na etapie produkcyjnym niezwykle ważne było odpowiednie zaplanowanie nie tylko spotu głównego, ale również jego wszystkich krótszych form. Takie podejście sprawiło, że opowiedzieliśmy zarówno spójną historię aktywnej fizycznie pary, ale również kilka oddzielnych historii poświęconych konkretnym dyscyplinom i różnorodnym podejściom do projektowania swojej formy – dodaje reżyser spotów Jakub Kaliciński. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa do 16 kwietnia 2023.

Słuchaj podcastu NowyMarketing