Dziś, kiedy rzeczywistość nas nie rozpieszcza, na nowo odkrywamy ogromne znaczenie bliskich, jakościowych relacji, dlatego Żywiec zaprasza do wychodzenia do ludzi i do wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest też unikalny nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych w nietypowy sposób.
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
Podczas pandemii straciliśmy wiele okazji do wspólnego cieszenia się życiem. Czas lockdownu unaocznił nam jednak wagę bliskich relacji oraz to, że potrzebujemy innych ludzi. Zwłaszcza, że aż 34% z nas przyznaje, że za rzadko ma szansę szczerze z kimś porozmawiać, a 30% skarży się na zbyt monotonne życie*. To dlatego Żywiec znów chce dawać okazje do celebrowania każdego dnia – wszystko w gronie bliskich i znajomych.
Żywiec o cieszeniu się życiem w gronie przyjaciół
W ramach nowej platformy Cho na Ż marka Żywiec zachęca Polaków do spędzania czasu razem z przyjaciółmi i znajomymi. To właśnie wspólne spotkania sprawiają, że nie jesteśmy zamknięci sami w czterech ścianach i żyje nam się po prostu przyjemnej.
– W Żywcu tworzymy kulturę cieszenia się życiem, tu i teraz – mówi Anna Owczarska, Senior Brand Managerka Żywca. – Widzimy, że Polakom brakuje czasu ze znajomymi, stąd pomysł na platformę Cho na Ż oraz zaproszenie do bycia razem – dodaje Owczarska.
Pierwszy z tegorocznych spotów będzie emitowany od 1 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania pojawi się także na nośnikach outdoor, w mediach społecznościowych i na kanałach popularnych influencerów.
Niezwykły mural z zaproszeniem dla bliskich
Elementem kampanii jest także interaktywny mural przy ulicy Żelaznej 67 w Warszawie, umożliwiający zapraszanie znajomych do wyjścia z domu w nietypowy sposób. Wystarczy wejść na stronę www.pukpukchona.pl i wysłać krótką wiadomość wybranej osobie.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Działania BTL koordynuje agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Postprodukcją i udźwiękowieniem zajęło się studio Heaven. Producentem i kompozytorem utworu jest Duit.