fot. Netflix
Czasowy sklep promował nowy serial „Obsession”, stanowiący adaptację książki „Damage” autorstwa Josephine Hart z 1991 r. Fabuła opowiada o romansie uznanego chirurga z narzeczoną jego syna, który przeradza się w szaleńcze pożądanie. Główna bohaterka – Anna (grana przez Charlie Murphy znaną z „Peaky Blinders”) pokazuje Williamowi (granemu przez Richarda Armitage’a) swój pamiętnik z fantazjami seksualnymi i w ten sposób zakochani trafiają do świata BDSM.
Zobacz również
If you didn’t have „Netflix erotic boutique” on your 2023 bingo card, then that’s on you. The price? Nothing less than your deepest secrets… pic.twitter.com/WsrHCHcxJ8
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marketing doświadczeń według Netflixa
Odwiedzający butik zostali zaproszeni do środka przez postacie przebrane za głównych bohaterów. „Anna” prosiła o podpisanie formularza zgody, w którym potwierdzali, że ich sekrety mogą być udostępniane w butiku, mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Klienci butiku nie płacili za gadżety w formie pieniężnej, ale trafiali do pokoju, w którym, by móc pozyskać wybrany produkt, musieli anonimowo podzielić się swoim mrocznym seksualnym sekretem w specjalnie przygotowanej do tego księdze, stworzonej na wzór pamiętnika Anny. W zamian za najdroższe gadżety, konsumenci dzielili się najbardziej skandalicznymi tajemnicami.
Butik powstał w dzielnicy Soho w Londynie i był dostępny przez dwa dni, jedynie dla osób, które ukończyły 18. rok życia. Za pomysł na jego realizację odpowiada brytyjska agencja Bartle Bogle Hegarty.
PS Połączenie mody i popkultury we współpracy Lacoste i Netflix
Francuska marka odzieżowa stworzyła kolekcję ubrań we współpracy z portalem streamingowym Netflix. Wykorzystano w niej motywy z ośmiu popularnych seriali.