fot. Netflix
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
Czasowy sklep promował nowy serial „Obsession”, stanowiący adaptację książki „Damage” autorstwa Josephine Hart z 1991 r. Fabuła opowiada o romansie uznanego chirurga z narzeczoną jego syna, który przeradza się w szaleńcze pożądanie. Główna bohaterka – Anna (grana przez Charlie Murphy znaną z „Peaky Blinders”) pokazuje Williamowi (granemu przez Richarda Armitage’a) swój pamiętnik z fantazjami seksualnymi i w ten sposób zakochani trafiają do świata BDSM.
If you didn’t have "Netflix erotic boutique" on your 2023 bingo card, then that's on you.
— Netflix UK & Ireland (@NetflixUK) April 13, 2023
The price? Nothing less than your deepest secrets... pic.twitter.com/WsrHCHcxJ8
Marketing doświadczeń według Netflixa
Odwiedzający butik zostali zaproszeni do środka przez postacie przebrane za głównych bohaterów. „Anna” prosiła o podpisanie formularza zgody, w którym potwierdzali, że ich sekrety mogą być udostępniane w butiku, mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej.
Klienci butiku nie płacili za gadżety w formie pieniężnej, ale trafiali do pokoju, w którym, by móc pozyskać wybrany produkt, musieli anonimowo podzielić się swoim mrocznym seksualnym sekretem w specjalnie przygotowanej do tego księdze, stworzonej na wzór pamiętnika Anny. W zamian za najdroższe gadżety, konsumenci dzielili się najbardziej skandalicznymi tajemnicami.
Butik powstał w dzielnicy Soho w Londynie i był dostępny przez dwa dni, jedynie dla osób, które ukończyły 18. rok życia. Za pomysł na jego realizację odpowiada brytyjska agencja Bartle Bogle Hegarty.
PS Połączenie mody i popkultury we współpracy Lacoste i Netflix
Francuska marka odzieżowa stworzyła kolekcję ubrań we współpracy z portalem streamingowym Netflix. Wykorzystano w niej motywy z ośmiu popularnych seriali.