TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Netflix otworzył butik z zabawkami erotycznymi w ramach promocji nowego serialu

Netflix otworzył butik z zabawkami erotycznymi w ramach promocji nowego serialu
Netflix otworzył pop-up store w Londynie, w którym do zdobycia były luksusowe gadżety erotyczne od marki Coco de Mer's.
O autorze
1 min czytania 2023-04-17

fot. Netflix 

Czasowy sklep promował nowy serial „Obsession”, stanowiący adaptację książki „Damage” autorstwa Josephine Hart z 1991 r. Fabuła opowiada o romansie uznanego chirurga z narzeczoną jego syna, który przeradza się w szaleńcze pożądanie. Główna bohaterka – Anna (grana przez Charlie Murphy znaną z „Peaky Blinders”) pokazuje Williamowi (granemu przez Richarda Armitage’a) swój pamiętnik z fantazjami seksualnymi i w ten sposób zakochani trafiają do świata BDSM. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marketing doświadczeń według Netflixa

Odwiedzający butik zostali zaproszeni do środka przez postacie przebrane za głównych bohaterów. „Anna” prosiła o podpisanie formularza zgody, w którym potwierdzali, że ich sekrety mogą być udostępniane w butiku, mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Klienci butiku nie płacili za gadżety w formie pieniężnej, ale trafiali do pokoju, w którym, by móc pozyskać wybrany produkt, musieli anonimowo podzielić się swoim mrocznym seksualnym sekretem w specjalnie przygotowanej do tego księdze, stworzonej na wzór pamiętnika Anny. W zamian za najdroższe gadżety, konsumenci dzielili się najbardziej skandalicznymi tajemnicami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Butik powstał w dzielnicy Soho w Londynie i był dostępny przez dwa dni, jedynie dla osób, które ukończyły 18. rok życia. Za pomysł na jego realizację odpowiada brytyjska agencja Bartle Bogle Hegarty.

PS Połączenie mody i popkultury we współpracy Lacoste i Netflix

Francuska marka odzieżowa stworzyła kolekcję ubrań we współpracy z portalem streamingowym Netflix. Wykorzystano w niej motywy z ośmiu popularnych seriali.