Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Group One powraca z programem One School dla adeptów mediów, marketingu i technologii

Ruszyła kolejna edycja programu szkoleniowo-stażowego One School kierowanego do przedstawicieli generacji Z. To już trzecia odsłona cyklu, tym razem uzupełniona o kilka nowych ścieżek skupionych wokół technologii i analityki.
O autorze
1 min czytania 2023-04-17

Po sukcesie dwóch poprzednich edycji, Group One ponownie otwiera swoje warszawskie biuro dla przedstawicieli generacji Z chcących rozpocząć karierę w branży. Po sierpniowym maratonie warsztatów, na najlepszych uczestników programu czekają oferty pracy w agencjach mediowych Value Media i Mediaplus, agencji MarTech & e-commerce SalesTube oraz premierowo agencji Grow Now zajmującej się rozwojem marek na międzynarodowych platformach zakupowych.

Uczestnicy mogą rozwijać się docelowo w ramach siedmiu ścieżek: Media Trainee, Video Buyer Trainee, SEO Trainee, Performance Trainee, Marketing Automation Trainee, Analyst Trainee i Marketplace Trainee. 

– Z edycji na edycję One School rozwija się zarówno pod kątem szkoleń jak i ścieżek kariery. W tym roku premierowo uzupełniamy go o cztery bardzo przyszłościowe kierunki związane z analityką, martechem i rozwojem marki na marketplace’ach. Jednocześnie zostajemy przy formule, która świetnie się sprawdza: indywidualne podejście z testem Gallupa, duża dawka wiedzy i odrobina grywalizacji w projektach grupowych. To właśnie ten mix uczestnicy oceniają na 5,7 w skali 1-6 – mówi Martyna Strugińska, Talent Manager w Group One Media.

Zgodnie z oczekiwaniami Generacji Z, autorzy programu stawiają na unikatowe Candidate Experience. Oprócz szkoleń typowo narzędziowych i skupionych na branży, w harmonogramie znajdzie się też miejsce na trening umiejętności miękkich i wspomnianą identyfikację mocnych każdego uczestnika przez sesje Gallupa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zajęcia One School rozpoczną się na początku sierpnia i potrwają miesiąc. Nabór kandydatów potrwa do 14 lipca. W ramach One School uczestnicy powalczą o pracę w agencjach należących do Group One.

Szczegóły na https://oneschool.groupone.pl/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się