Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak wykorzystać dźwięk w marketingu? Casebook Audio 2022 IAB Polska już dostępny

Jak wykorzystać dźwięk w marketingu? IAB Polska przygotowało publikację „Casebook Audio 2022". Publikacja zawiera 23 inspirujące opisy, jak marki wykorzystują różne formy dźwięku, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie swoich klientów.
O autorze
1 min czytania 2023-04-21

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikował najnowszy „Casebook Audio 2022″ przygotowany przez Grupę Roboczą Audio działającą w ramach Związku. Publikacja skupia się na studiach przypadków dotyczących wykorzystania audio online w komunikacji marketingowej.

– Rynek audio online przeżywa aktualnie bardzo dynamiczny rozwój. Z jednej strony przybywa tu użytkowników zainteresowanych jakościowymi treściami w formie audio, z drugiej pojawiają się nowe podmioty dostarczające pożądany przez nich content. Użytkownicy mają do dyspozycji wiele platform pozwalających na streaming muzyki, odbioru radia online, czy wreszcie do słuchania podcastów. Jest to również przestrzeń, którą coraz chętniej eksplorują reklamodawcy. Reklama audio daje bowiem możliwość dotarcia do użytkowników w momentach, gdy są oni wyłączeni spod wpływu innych komunikatów reklamowych. Staje się dzięki temu niejako formatem premium, który może być wykorzystywany jako uzupełnienie mediamixu lub nawet zostać jego wiodącym elementem – zachęca we wstępie Adam Pachla, Szef Grupy Roboczej Audio IAB Polska

„Casebook Audio 2022″ to nieocenione źródło informacji dla każdej osoby zainteresowanej zastosowaniem audio w marketingu. Publikacja ta zawiera 23 opisy realnych przypadków, w których wykorzystanie dźwięku przyniosło znaczące korzyści biznesowe. Studia przypadku zostały ułożone w 4 obszary tematyczne, tj. kampania zasięgowa, kampania wizerunkowa, kampania zasięgowo-wizerunkowa oraz kampania performance. Można przeczytać tu o tym, jak marki (m.in. Allegro, mBank, Electrolux czy Rocket Jobs) wykorzystują podcasty, reklamy dźwiękowe i wiele innych form audio, aby zwiększyć zasięg i zaangażowanie swoich klientów.

Zbiór case studies „Casebook Audio 2022″ jest adresowany do osób zainteresowanych poszerzeniem swojej wiedzy na temat wykorzystania audio w marketingu. Zachęcamy do pobrania publikacji, klikając na link poniżej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pobierz „Casebook Audio 2022″ na stronie: https://www.iab.org.pl/baza-wiedzy/casebook-audio-2022/

PS Zbliża się coroczne święto marketingu – Forum IAB 2023. Poznaj tematy prelekcji

Forum IAB to konferencja, która wytycza standardy najlepszych praktyk oraz stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży cyfrowej komunikacji marketingowej w Polsce. Już 30-31 maja przez dwa intensywne dni blisko 100 wybitnych ekspertów zaprezentuje najnowocześniejsze marketingowe trendy i rozwiązania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się