fot. depositphotos.com
Robert Lewandowski uważany jest za jednego z najbardziej utalentowanych napastników wszechczasów. Z ponad 550 strzelonymi golami w karierze i ponad 130 występami w reprezentacji Polski, Lewandowski wspiął się na szczyt europejskiego futbolu. W zeszłym roku Lewandowski dołączył do klubu FC Barcelona, gdzie obecnie prowadzi w klasyfikacji strzelców La Liga, a klub jest na czele tabeli.
Zobacz również
W ramach współpracy CAA Sports zapewni Lewandowskiego m.in nowe możliwości rozwoju w obszarach obejmujących rozrywkę, licencje, filantropię, wydawnictwa i gry wideo.
– Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Roberta Lewandowskiego w rodzinie CAA Sports. Jest sprawdzonym zwycięzcą i jednym z najwybitniejszych piłkarzy swojego pokolenia. Z niecierpliwością czekamy na bliską współpracę z nim w tym ekscytującym okresie jego kariery, aby wspólnie rozwijać światowej klasy markę i kreować nowe możliwości biznesowe – powiedział Roman Di Somma, head of International Talent, CAA Sports.
– Bardzo się cieszymy, że będziemy współpracować globalnie z jedną z najlepszych i największych agencji, która reprezentuje czołowe gwiazdy światowego sportu – powiedział Tomasz Zawiślak, head of management team Roberta Lewandowskiego.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
CAA Sports jest liderem na rynku międzynarodowej piłki nożnej, reprezentującym ponad 1400 najlepszych piłkarzy, menedżerów i trenerów na całym świecie, w tym m.in. Son Heung-min, Raphaëla Varane, Kingsleya Comana, Jamesa Maddisona, Kyle Walkera, Fran Kirby, Georgia Stanwaya, a także między innymi Carlo Ancelottiego, Franka Lamparda i Jose Mourinho.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Powstała seria monet z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego
Mennica Gdańska wypuściła serię monet o nazwie „Droga do marzeń”, która przedstawia historię Roberta Lewandowskiego.
PS2 Kibice i piłkarze FC Barcelony bohaterami kampanii CUPRA
Marka CUPRA, sponsor drużyny FC Barcelona, stworzyła wyjątkową kampanią, w której głównymi bohaterami zostali kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną pieśń „Un dia de partit”, a także wybrani zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorowie marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen.