Najlepsze kampanie reklamowe online zebrane w jednym miejscu. IAB Polska publikuje Casebook IAB MIXX Awards 2022

O autorze
1 min czytania 2023-04-28

IAB Polska prezentuje case studies kampanii, które najlepiej wykorzystywały środowisko mediów cyfrowych w komunikacji marki w 2022 roku – Casebook IAB MIXX Awards 2022. Publikacja stanowi zbiór wszystkich nagrodzonych i wyróżnionych kampanii w konkursie MIXX 2022 dostępny w wersjach: drukowanej, PDF, a także w postaci serwisu www. 

W IAB MIXX Awards 2022 o złote, srebrne i brązowe statuetki zawalczyły 44 kampanie, które otrzymały 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. Organizator konkursu, IAB Polska, tradycyjnie już zebrał szczegółowe case studies wszystkich nagrodzonych kampanii w postaci Casebooka IAB MIXX Awards.

Ostatnie lata nauczyły nas [..], że kreatywność branży cyfrowej rozwija skrzydła jeszcze szerzej w obliczu trudności i wyzwań. O tym przekonało się Jury konkursu IAB MIXX Awards 2022 i na pewno nie mogło narzekać na nudę podczas swoich prac. Właściwie każda kategoria konkursowa doczekała się intensywnych i burzliwych dyskusji, w trakcie których ścierały się argumenty, historie i dane. Poszerzone grono jurorskie po raz kolejny miało okazję przekonać się, jak trudnym zadaniem jest wyłonienie najlepszych z najlepszych i jak wiele aspektów ma znaczenie w końcowej ocenie nawet pozornie prostych kampanii. Dlatego właśnie ponownie pragniemy ogromnie podziękować Jurorom za ich zaangażowanie, wnikliwość i otwartość. Często podkreślamy, jak wielkim osiągnięciem jest już samo uzyskanie nominacji w konkursie IAB MIXX Awards, zaś sukcesem trzeba nazwać uhonorowanie kolorową statuetką. Tym razem jeszcze mocniej i dobitniej chcemy wyrazić nasze uznanie dla wszystkich, którzy swą ciężką pracą pokazali, co znaczy realizować projekty „Perfectly Digital”. – zapraszają do lektury we wstępie Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu oraz Robert Wielgo, członek zarządu, IAB Polska

Publikacja w postaci PDF i serwisu www dostępna jest pod adresem: https://mixx-awards.pl/casebook-2022/ 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

MIXX Awards to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie, które najlepiej wykorzystują środowisko mediów cyfrowych w komunikacji marketingowej. Konkurs adresowany jest zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał cyfrowy. Zgłoszone projekty oceniane są według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI. Wręczenie nagród odbywa się podczas MIXX Awards & Conference w listopadzie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się