Do tegorocznej edycji konkursu Effie zostało zgłoszonych 170 kampanii w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 75-osobowe jury, które ostatecznie zdecydowało się nominować do nagródEffie77 kampanii. Z dokładnym wykazem nominacji można zapoznać się pod następującym linkiem.
Na tegorocznej, XV już gali Effie oprócz przedstawicieli największych i najważniejszych firm z branży komunikacji marketingowej oraz reklamodawców, wydarzenie swoją obecnością uświetni Wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki, Janusz Piechociński.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wejście na galę tylko z zaproszeniem. Zamówienia można dokonać przez poniższą stronę.
Konkurs Effie wspierają media i partnerzy biznesowi:
Sponsorzy Strategiczni: Radio ZET, TVN, Onet.;
Sponsorzy Wspierający: AMS, Multikino Media, Facebook;
Partnerzy Merytoryczni: PremiumTV, Media Impact Polska;
Sponsorzy Gali: Nespresso, Hennessy;
Partner Technologiczny: Nextway;
Patroni Medialni: ThinkThank, RadioZETChilli, NowyMarketing.pl., Biznes.pl, TVN24 Biznes i Świat
Honorowy Patronat nad konkursem objął Minister Gospodarki. Audytorem konkursu jest Firma Prawnicza LSW, a Patronem Głównym PKPP Lewiatan.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing