Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

HEBAN ponownie wybrał Veneo

Firma HEBAN, właściciel sieci salonów wnętrzarskich HOFF, po raz kolejny postawiła na współpracę z krakowskim Veneo. W ramach nowej umowy rozszerzono zakres obsługi agencyjnej.
O autorze
0 min czytania 2014-10-06

Veneo będzie odpowiedzialne za realizację budżetu reklamowego w Internecie, obsługę public relations w obszarze mediów społecznościowych oraz wsparcie strategiczne marek HEBAN i HOFF. Za koordynację projektu odpowiada Kinga Zborowska, za realizację Dagmara Kardaszyńska, VeneoSocial i Piotr Dębowski, Veneo SEM. Agencja obsługuje markę od 2012 roku.

HEBAN to małopolski lider sprzedaży materiałów budowalnych i wykończenia wnętrz, działający na rynku nieprzerwanie od prawie 25 lat. Specjalizuje się w obsłudze zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Pod marką salonów HOFF oferuje kompleksową ofertę najwyższej jakości materiałów wykończeniowych i wyposażenia wnętrz producentów krajowych i zagranicznych.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj