TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kaká został globalnym ambasadorem OPPO w ramach partnerstwa marki z UEFA Champions League

OPPO ogłosiło dzisiaj globalnego ambasadora marki w ramach partnerstwa z UEFA Champions League. Został nim Ricardo Izecson dos Santos, lepiej znanego jako Kaká. W ramach współpracy z OPPO, Kaká m.in. spotka się z fanami obecnymi w strefie OPPO na Stadionie Olimpijskim w Turcji.
O autorze
2 min czytania 2023-05-26

OPPO w ramach partnerstwa z UEFA Champions League ogłosiło swojego nowego, globalnego ambasadora, którym został Kaká – ikona w świecie piłki nożnej, jeden z najbardziej uhonorowanych zawodników swojej epoki, zarówno na poziomie klubowym, jak i międzynarodowym. Indywidualnie w 2007 roku zdobył tytuł najlepszego piłkarza na świecie przyznawany przez FIFA. W tym samym roku otrzymał również Złotą Piłkę, zwyciężając w plebiscycie tygodnika France Football na najlepszego piłkarza grającego w Europie. Drużynowo, grając w AC Milan w sezonie 2006/2007 wygrał Ligę Mistrzów UEFA, natomiast wraz z reprezentacją Brazylii w 2002 roku sięgnął po Mistrzostwo Świata. 

Kaká tym razem na stadionie w Turcji pojawi się jako globalny ambasador OPPO

Wraz z OPPO, Kaká powróci na Stadion Olimpijski im. Atatürk, gdzie niemal 20 lat temu miał miejsce tzw. „Cud w Stambule”. Fani Liverpool FC oraz AC Milan zapewne pamiętają dokładnie wydarzenia z dnia 25 maja 2005 roku – wówczas te dwie drużyny mierzyły się w finale Ligii Mistrzów UEFA. Pomimo początkowej straty 0:3 w meczu, Liverpool FC po rzutach karnych pokonał AC Milan, który wtedy reprezentował Kaká, wygrywając tym samym prestiżowe rozgrywki. W 2023 roku Kaká pojawi się na stadionie w Turcji jako globalny ambasador OPPO.

– Cieszymy się, że możemy powitać Kaká jako globalnego ambasadora OPPO w ramach UEFA Champions League 2022/2023. Partnerstwo z UEFA Champions League jest świetną okazją dla OPPO do inspirowania fanów piłki nożnej na całym świecie w myśl motta Inspiration Ahead. Wierzymy, że cuda nie tylko się zdarzają, ale również powstają dzięki wiedzy i wytrwałości – mówi Elvis Zhou, OPPO Overseas CMO.

– Wartości, jakie kryją się za mottem OPPO: Inspiration Ahead, są podstawą ambicji każdego sportowca, który chce osiągnąć sukces, mimo napotykanych podczas kariery przeciwności. Jako wielki fan nowych technologii, cieszę się, że mogę współpracować z globalnym liderem technologicznym, jakim jest OPPO. Razem podczas tegorocznych rozgrywek piłkarskich będziemy inspirować fanów piłki nożnej na całym świecie – komentuje  Kaká, ikona w świecie piłki nożnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kaká spotka się z fanami w ramach współpracy z OPPO

W ramach współpracy z OPPO, Kaká odwiedzi 3 czerwca br. Dżakartę, a dwa dni później, 5 czerwca br., Pekin. Natomiast 10 czerwca, podczas finału Ligi Mistrzów UEFA 2022/2023, spotka się z fanami obecnymi w strefie OPPO na Stadionie Olimpijskim im. Atatürka w Turcji. Na miejscu będzie miał ze sobą smartfony OPPO Find N2 Flip i Find X6 Pro, za pomocą których zrobi zdjęcia. 

Więcej o partnerstwie OPPO z UEFA Champions League oraz o wydarzeniach odbywających się podczas tegorocznego finału w Stambule, można dowiedzieć się klikając tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Piłkarze FC Barcelona dziękują swoim rosyjskim kibicom w kontrowersyjnym wideo

„Za niedługo się zobaczymy!”, „Jesteście częścią tego sukcesu” – takie hasła padają z ust piłkarzy, którzy postanowili zwrócić się w stronę swoich kibiców… z Rosji. Wideo wstrząsnęło nie tylko światem sportu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się