Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kaká został globalnym ambasadorem OPPO w ramach partnerstwa marki z UEFA Champions League

OPPO ogłosiło dzisiaj globalnego ambasadora marki w ramach partnerstwa z UEFA Champions League. Został nim Ricardo Izecson dos Santos, lepiej znanego jako Kaká. W ramach współpracy z OPPO, Kaká m.in. spotka się z fanami obecnymi w strefie OPPO na Stadionie Olimpijskim w Turcji.
O autorze
2 min czytania 2023-05-26

OPPO w ramach partnerstwa z UEFA Champions League ogłosiło swojego nowego, globalnego ambasadora, którym został Kaká – ikona w świecie piłki nożnej, jeden z najbardziej uhonorowanych zawodników swojej epoki, zarówno na poziomie klubowym, jak i międzynarodowym. Indywidualnie w 2007 roku zdobył tytuł najlepszego piłkarza na świecie przyznawany przez FIFA. W tym samym roku otrzymał również Złotą Piłkę, zwyciężając w plebiscycie tygodnika France Football na najlepszego piłkarza grającego w Europie. Drużynowo, grając w AC Milan w sezonie 2006/2007 wygrał Ligę Mistrzów UEFA, natomiast wraz z reprezentacją Brazylii w 2002 roku sięgnął po Mistrzostwo Świata. 

Kaká tym razem na stadionie w Turcji pojawi się jako globalny ambasador OPPO

Wraz z OPPO, Kaká powróci na Stadion Olimpijski im. Atatürk, gdzie niemal 20 lat temu miał miejsce tzw. „Cud w Stambule”. Fani Liverpool FC oraz AC Milan zapewne pamiętają dokładnie wydarzenia z dnia 25 maja 2005 roku – wówczas te dwie drużyny mierzyły się w finale Ligii Mistrzów UEFA. Pomimo początkowej straty 0:3 w meczu, Liverpool FC po rzutach karnych pokonał AC Milan, który wtedy reprezentował Kaká, wygrywając tym samym prestiżowe rozgrywki. W 2023 roku Kaká pojawi się na stadionie w Turcji jako globalny ambasador OPPO.

– Cieszymy się, że możemy powitać Kaká jako globalnego ambasadora OPPO w ramach UEFA Champions League 2022/2023. Partnerstwo z UEFA Champions League jest świetną okazją dla OPPO do inspirowania fanów piłki nożnej na całym świecie w myśl motta Inspiration Ahead. Wierzymy, że cuda nie tylko się zdarzają, ale również powstają dzięki wiedzy i wytrwałości – mówi Elvis Zhou, OPPO Overseas CMO.

– Wartości, jakie kryją się za mottem OPPO: Inspiration Ahead, są podstawą ambicji każdego sportowca, który chce osiągnąć sukces, mimo napotykanych podczas kariery przeciwności. Jako wielki fan nowych technologii, cieszę się, że mogę współpracować z globalnym liderem technologicznym, jakim jest OPPO. Razem podczas tegorocznych rozgrywek piłkarskich będziemy inspirować fanów piłki nożnej na całym świecie – komentuje  Kaká, ikona w świecie piłki nożnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kaká spotka się z fanami w ramach współpracy z OPPO

W ramach współpracy z OPPO, Kaká odwiedzi 3 czerwca br. Dżakartę, a dwa dni później, 5 czerwca br., Pekin. Natomiast 10 czerwca, podczas finału Ligi Mistrzów UEFA 2022/2023, spotka się z fanami obecnymi w strefie OPPO na Stadionie Olimpijskim im. Atatürka w Turcji. Na miejscu będzie miał ze sobą smartfony OPPO Find N2 Flip i Find X6 Pro, za pomocą których zrobi zdjęcia. 

Więcej o partnerstwie OPPO z UEFA Champions League oraz o wydarzeniach odbywających się podczas tegorocznego finału w Stambule, można dowiedzieć się klikając tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Piłkarze FC Barcelona dziękują swoim rosyjskim kibicom w kontrowersyjnym wideo

„Za niedługo się zobaczymy!”, „Jesteście częścią tego sukcesu” – takie hasła padają z ust piłkarzy, którzy postanowili zwrócić się w stronę swoich kibiców… z Rosji. Wideo wstrząsnęło nie tylko światem sportu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się