Liquid Death pokazuje sposób na pozbycie się plastikach odpadów. Można ich używać… w chirurgii plastycznej

Liquid Death pokazuje sposób na pozbycie się plastikach odpadów. Można ich używać… w chirurgii plastycznej
Producent wody w puszce jest znany z mrocznego humoru i kontrowersyjnych kampanii reklamowych. W nowej reklamie Liquid Death bierze na tapet temat plastikowych śmieci, które są nie tylko masowo produkowane przez ludzi, ale także wszczepiane w ich ciała.
O autorze
1 min czytania 2023-05-26

Liquid Death znów zaskakuje mocno przesadzoną, satyryczną reklamą, która na pewno przypadnie do gustu osobom lubiącym ostry humor. Cel jest jednak szczytny – chodzi o pokazanie konsumentom, że większość produkowanego plastiku nigdy nie trafia do recyklingu. Według Greenpeace recyklinguje się dziś jedynie 5% plastikowych odpadów.

Aby zwiększyć świadomość na temat kryzysu związanego z zanieczyszczeniem plastikiem, Liquid Death nie tylko pakuje swoją wodę w nadające się do recyklingu aluminiowe puszki, ale także tworzy satyryczne, edukacyjne reklamy. W najnowszej wzięła udział aktorka i podcasterka Whitney Cummings.

W reklamie Cummings gra chirurżkę plastyczną, rezydentkę w fikcyjnym Centrum Chirurgii Plastycznej „Liquid Death Recycled”. Bohaterka reklamy znalazła własny sposób na zatrzymanie produkcji plastikowych odpadów i trzymania ich z dala od oceanów i plaż. Rozwiązaniem ma być… wszczepianie plastikowych śmieci do ludzkich ciał. W reklamie widzimy, że jej pacjenci chwalą zabiegi lekarki i później pokazują efekty operacji eksponując swoje wdzięki w promieniach słońca.

Jedynym minusem wszczepiania sobie plastikowych butelek jest fakt, że implanty nieco szeleszczą podczas wykonywania ruchu. W klipie widzimy jednak, że to wcale nie zniechęca osoby zdecydowane na poprawienie swojej urody.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Recykling tworzyw sztucznych to tak naprawdę mit. W rzeczywistości ekonomiści zajmujący się ochroną środowiska uważają, że najlepiej jest po prostu wyrzucić cały nasz plastik do śmieci, bo dotarcie na wysypiska wymaga dodatkowego transportu – napisał w poście na LinkedIn wiceprezes działu kreatywnego Liquid Death, Andy Pearson  Oczywiście nie każda plastikowa rzecz nadaje się do recyklingu, ale my proponujemy własne rozwiązanie problemu. To absurdalne i mroczne, ale z drugiej strony taka też jest sytuacja. Jeśli uda nam się rozśmieszyć ludzi i nauczyć ich czegoś przy okazji, może następnym razem wybiorą aluminiową puszkę zamiast jednorazowej plastikowej butelki. Aluminium można poddawać recyklingowi w nieskończoność – dodaje Pearson.

Film powstał we współpracy z agencją kreatywną Party Land.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Limitowana edycja deskorolek pokrytych farbą z krwią Tony’ego Hawka

Amerykański skater, Tony Hawk podjął współpracę z Liquid Death – producentem wody w puszkach, czego efektem jest limitowana edycja deskorolek pokrytych farbą zmieszaną z… prawdziwą krwią Hawka.