W spotach reklamowych opartych na motywie poszukiwania powołania i wyboru życiowej drogi, bank zwraca uwagę na zmienność, dynamizm panujący w świecie i konieczność podejmowania nagłych decyzji, co może budzić w ludziach niepewność. Dlatego Alior Bank chce wspierać swoich klientów i dać im poczucie bezpieczeństwa. W związku z tym bank proponuje ofertę kredytu z gwarancją, że rata do spłaty pozostanie stała do końca okresu kredytowania. Decydując się na „Kredyt ze stałą ratą” można spokojnie zaplanować inne wydatki, przez co zarządzanie budżetem domowym staje się łatwiejsze.
– „Życie i dzieci zaskakują zmianami. Ale nie nasz Kredyt ze stałą ratą. W Alior Banku z góry wiadomo, ile miesięcznie się płaci. I można spokojnie podążyć za marzeniami” – to słowa Pana w Meloniku, który prezentuje ofertę w naszym najnowszym spocie reklamowym. Każdy, kto miał okazję zmierzyć się z wyzwaniem rodzicielstwa wie, jak zaskakująca i nieprzewidywalna jest to przygoda. Dlatego, aby dać naszym klientom poczucie bezpieczeństwa, proponujemy im ofertę „Kredytu ze stałą ratą”. Chcemy być bankiem, który jest oparciem niezależnie od sytuacji, pozwala podejmować świadome i mądre decyzje finansowe, których skutki nie będą zaskakiwać. Jest to szczególnie ważne w obliczu dynamicznych zmian. Dzięki stałej racie kredytu można ze spokojną głową zmierzyć się z innymi wyzwaniami codzienności – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku.
Zobacz również
Kredyt ze stałą ratą można przeznaczyć na dowolny cel. Mogą z niego skorzystać klienci indywidualni, którzy nie posiadali w Alior Banku pożyczek gotówkowych lub kredytów konsolidacyjnych w ciągu 12 miesięcy poprzedzających termin złożenia wniosku. Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 0 proc. Maksymalna kwota kredytu to 200 tys. zł, a okres kredytowania trwa od 3 miesięcy do 3 lat. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) „Kredytu ze Stałą Ratą” jest równa 10,36 proc. W ramach tej oferty można ponadto dokonać konsolidacji zobowiązań spoza Alior Banku i spłacić je w ramach jednej, wygodnej raty.
Spoty kampanii będą emitowane w telewizji, na platformie VOD oraz w radiu. Ponadto, informacje o „Kredycie ze stałą ratą” można znaleźć w prasie, Internecie, kanałach social media Alior Banku oraz na ekranach bankomatów Euronet. Dodatkowe informacje o produkcie można uzyskać w placówkach banku i na stronie www.aliorbank.pl.
W realizację kampanii „Kredytu ze stałą ratą” zaangażowani byli Agencja PZL, Papaya Films, Juice Sound, Televisor, Dom Mediowy Sigma BIS oraz Dom Mediowy Mets.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS Rusza Alior Uniwersytet – inicjatywa dla pracowników Alior Banku
Partnerstwo z uczelniami w Warszawie, Krakowie i Przemyślu oraz rozbudowana platforma online pomogą bankowcom w podnoszeniu kompetencji zawodowych i personalnych. Projekt ma opierać się na dwóch filarach, czyli pracy wewnątrz organizacji i poza strukturami banku. W planach są m.in. programy stypendialne, staże oraz inicjatywy edukacyjne kierowane przez ekspertów Alior Banku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing