TeleTOON+ uruchamia kampanię reklamową „Akademia Tańca” i zachęca dzieci do aktywności fizycznej

W związku z zaplanowaną na poniedziałek, 6 października polską premierą serialu „Akademia Tańca” autorska stacja platformy nc+, teleTOON+ uruchamia kampanię reklamową, w której będzie zachęcać dzieci do aktywności ruchowej. W akcję zaangażował się choreograf Agustin Egurrola.
O autorze
1 min czytania 2014-10-07

Działania promocyjne rozpoczną się 13 października i potrwają do połowy listopada. Obejmą radio, telewizję, prasę młodzieżową oraz media internetowe, w tym portale społecznościowe.

Kampania odbywająca się pod hasłem „Akademia Tańca teleTOON+” będzie promowała taniec jako doskonały pomysł na aktywne spędzanie czasu wolnego. Dzieci w wieku szkolnym zostaną zaproszone do włączenia się do zabawy i podjęcia tanecznego wyzwania teleTOON+.

– Pomysł na kampanię jest związany z premierą serialu „Akademia Tańca” teleTOON+, ale chcemy ją połączyć z akcją zachęcającą dzieci do aktywności fizycznej – zresztą sam serial przyczynia się do promocji ruchu i tańca – mówi Agata Papis, brand manager kanałów dziecięcych MiniMini+ i teleTOON+. – Powszechnie znane są raporty Ministerstwa Sportu i Turystyki, które wskazują, że polskie dzieci są mniej aktywne niż dzieci z innych europejskich krajów i tyją najszybciej w Europie. Uważamy, że taka kampania jest potrzebna, a z badań NIK wynika, że uczniowie deklarują chęć udziału w zajęciach tanecznych jako atrakcyjnej alternatywie dla lekcji WF-u – dodaje Agata Papis.

W ramach kampanii powstanie strona internetowa, na której przez pięć tygodni widzowie stacji będą mogli pokazywać swoje taneczne umiejętności. Zwycięzcy wezmą udział w tanecznej sesji zdjęciowej w magazynie „Bravo”. Do wygrania są także iPady mini oraz koszulki Dance Store By Egurrola, a sam Agustin będzie zaangażowany w prace jury.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty reklamowe kampanii „Akademia Tańca teleTOON+” będą emitowane w Radiu Eska oraz w kanałach telewizyjnych Eska TV i 4 Fun TV. Akcja będzie promowana w magazynach młodzieżowych wydawnictwa Bauer: „Bravo”, „Bravo Girl” i „Fun Club” oraz w portalach YouTube, Facebook, nk.pl, Ipla.tv i TVN Player. Działaniom tym towarzyszyć będzie szeroka kampania displayowa w internecie (Audience on Demand) skierowana do dzieci interesujących się tańcem i muzyką. Kampania kierowana jest głównie do grupy wiekowej 7-14, odpowiadającej profilowi widza teleTOON+. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia. „Akademia Tańca teleTOON+” będzie także wspierana i promowana przez Egurrola Dance Studio.

Partnerami akcji są: Universal Music Group, Egurrola Dance Studio, Dance Store by Egurrola, Bravo Girl, Fun Club i Bravo.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się