Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Na co społeczność LGBTQIA+ wydaje swoje „tęczowe” pieniądze?

Prezentacja cząstkowych wyników badania odbędzie się 13 czerwca 2023 roku o godzinie 19:00 w Klubie La Pose. Wyniki zaprezentuje Monika Czaplicka, szefowa agencji Wobuzz oraz współpomysłodawczyni i współautorka badania.
O autorze
1 min czytania 2023-06-01

W czasie wieczoru odbędzie się też prelekcja oraz panel dyskusyjny, w którym udział wezmą osoby przedstawicielskie z firm, kierujących swoje usługi do społeczności LGBTQIAP+, osoby z organizacji pozarządowych oraz z sieci pracowniczych osób LGBTQIAP+. Po oficjalnej części wydarzenia, zaplanowana jest część nieoficjalna, która stworzy okazję do nieformalnych rozmów i networkingu. Wydarzenie jest jednym z oficjalnych wydarzeń Miesiąca Równości w Warszawie, a matronat nad nim objęła Parada Równości.

Badanie „Ile warta jest tęczowa złotówka” to pierwsze po 2006 roku ogólnopolskie badanie siły zakupowej osób LGBTQIA+. Badanie pokaże, m.in. w jakich branżach pracują osoby LGBTQIA+, czy rzeczywiście zarobki w tęczowej społeczności są wyższe niż średnia krajowa i gdzie najchętniej zostawiają je konsumenci LGBTQIA+. Prawie 20 lat temu lat temu osoby LGBTQIA+ zostawiały na zakupach rocznie ok. 6,6 mld złotych.

– Na co dzień pracujemy z działami marketingu w różnych firmach, prowadzimy wykłady i szkolenia dotyczące inkluzywnej komunikacji i operujemy na danych. A tych często brakuje lub są niedokładne, nieaktualne albo wzięte z raportów zagranicznych, z których wnioski, niekoniecznie można odnieść do naszego kraju i naszej sytuacji – wyjaśnia Monika Czaplicka.

Pełny raport oraz wyniki badania zostaną opublikowane na przełomie września i października 2023 roku. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerzami badania są Kampania Przeciw Homofobii, Fundusz dla Odmiany, Equaversity, Stowarzyszenie Pracownia Różnorodności, Unipride, Fundacja, Transfuzja, Równik, Les Who Tech, L Vibes, La Pose.

W czasie wieczoru premierowo, dla zebranych osób i dziennikarzy, przedstawione zostaną również trzy nowe projekty, za którymi między innymi stoją Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski, autorzy badania, a które skierowane są do biznesu oraz społeczności LGBTQIA+.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szczegóły wydarzenia znajdują się pod linkiem. Badanie znajduje się tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Dlaczego duże polskie marki boją się tęczowego marketingu i LGBT+? (podcast)

W Polsce jako osoby LGBT+ identyfikuje się ok. 5% społeczeństwa – tak było przynajmniej kilka lat temu. Dziś jest ich jeszcze więcej. Mimo to ciągle pozostają grupą niezagospodarowaną przez duże polskie marki. Tęczowy marketing to domena MMŚP i zachodnich korporacji. Co za tym stoi?