PZL dla Alior Banku z nową kampanią Konta Jakże Osobistego na wakacje

5.06.2023 r. wystartowała kolejna kampania promująca Konto Jakże Osobiste. Kampanię dla Alior Banku przygotowała agencja PZL.
O autorze
1 min czytania 2023-06-06

Tym razem jest to specjalna, wakacyjna odsłona oferty. Konto Jakże Osobiste – oferta wakacyjna to zaproszenie do otwarcia konta z brakiem opłat za jego prowadzenie, obsługę karty płatniczej debetowej oraz za wszystkie korzyści przez okres pełnych trzech miesięcy.

Spoty reklamowe oparte są na klimatycznych, wakacyjnych historiach wypoczynku i podróży zagranicznych, podczas których – będąc poza domem – dokonujemy płatności za różne produkty i usługi.

Na potrzeby kampanii powstały 30- i 15-sekundowe spoty emitowane w telewizji. Dodatkowo informacje o Koncie Jakże Osobistym można znaleźć w prasie, Internecie, na witrynach i w POS.

Za kreację odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego: Dominik Turek, Mariusz Bruchacki, Marcin Nowosielski. Account: Agata Maksymowicz. Reżyser: Antoni Nykowski. Producent: Magda Brauer. Dom produkcyjny: Papaya Films. Postprodukcja: Televisor. Studio dźwiękowe: Juice Sound.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Rusza Alior Uniwersytet – inicjatywa dla pracowników Alior Banku

Partnerstwo z uczelniami w Warszawie, Krakowie i Przemyślu oraz rozbudowana platforma online pomogą bankowcom w podnoszeniu kompetencji zawodowych i personalnych. Projekt ma opierać się na dwóch filarach, czyli pracy wewnątrz organizacji i poza strukturami banku. W planach są m.in. programy stypendialne, staże oraz inicjatywy edukacyjne kierowane przez ekspertów Alior Banku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing