Tym razem jest to specjalna, wakacyjna odsłona oferty. Konto Jakże Osobiste – oferta wakacyjna to zaproszenie do otwarcia konta z brakiem opłat za jego prowadzenie, obsługę karty płatniczej debetowej oraz za wszystkie korzyści przez okres pełnych trzech miesięcy.
Spoty reklamowe oparte są na klimatycznych, wakacyjnych historiach wypoczynku i podróży zagranicznych, podczas których – będąc poza domem – dokonujemy płatności za różne produkty i usługi.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii powstały 30- i 15-sekundowe spoty emitowane w telewizji. Dodatkowo informacje o Koncie Jakże Osobistym można znaleźć w prasie, Internecie, na witrynach i w POS.
Za kreację odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego: Dominik Turek, Mariusz Bruchacki, Marcin Nowosielski. Account: Agata Maksymowicz. Reżyser: Antoni Nykowski. Producent: Magda Brauer. Dom produkcyjny: Papaya Films. Postprodukcja: Televisor. Studio dźwiękowe: Juice Sound.
PS Rusza Alior Uniwersytet – inicjatywa dla pracowników Alior Banku
Partnerstwo z uczelniami w Warszawie, Krakowie i Przemyślu oraz rozbudowana platforma online pomogą bankowcom w podnoszeniu kompetencji zawodowych i personalnych. Projekt ma opierać się na dwóch filarach, czyli pracy wewnątrz organizacji i poza strukturami banku. W planach są m.in. programy stypendialne, staże oraz inicjatywy edukacyjne kierowane przez ekspertów Alior Banku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing