K2: Prawdopodobnie ostatni raport o AI napisany przez ludzi [raport]

Nie ulega wątpliwości, że sztuczna inteligencja (AI) zrewolucjonizuje świat marketingu. Jak może wyglądać ta rewolucja i jak wpłynie ona na przyszłość marketingu? Te pytania zadali sobie eksperci K2 Holding w najnowszym raporcie.
O autorze
1 min czytania 2023-06-19

Autorzy – specjaliści z K2Create, K2Precise, Fabrity, PerfectBot – skupiają się na praktycznych aspektach wykorzystania AI w różnych sektorach biznesowych. Dokument stanowi aktualne źródło wiedzy na temat AI i przedstawia scenariusze wykorzystania jej we współczesnych agencjach reklamowych, domach mediowych czy software house’ach.

– Sam Altman, prezes firmy OpenAI, która stworzyła ChatGPT, żartuje, że sztuczna inteligencja doprowadzi zapewne do końca świata, ale w międzyczasie pojawi się wiele świetnych firm. Chcielibyśmy, żeby K2 było jedną z takich firm, więc przygotowaliśmy raport, w którym zadaliśmy sobie najważniejsze pytania, które spędzają sen z powiek naszej branży. Nie łudzimy się, że na wszystkie udało nam się poprawnie odpowiedzieć, wszak jesteśmy tylko ludźmi. A już wkrótce najbardziej miarodajnej odpowiedzi o przyszłość udzieli zapewne sama sztuczna inteligencja – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2Create.

Raport porusza zagadnienia, które nurtują obecnie większość marketerów i pracowników agencji reklamowych. Czy AI zastąpi tradycyjne działy marketingu? Czy ograniczy rolę agencji reklamowych? Czy istnieje powód do obaw związanych z upowszechnieniem tej technologii? Czy należy już teraz rozważyć przekwalifikowanie się czy raczej eksperymentować z nowymi możliwościami, jakie AI niewątpliwie przynosi?

– AI to narzędzie, które przynosi ogromne korzyści, ale zależnie od kontekstu, może być użyte na różne sposoby – podkreśla Paweł Wujec, prezes zarządu K2 Holding

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport nie tylko ukazuje, jak AI wpłynie na przyszłość sektora, ale również dostarcza praktycznych wskazówek, pomagających „oswoić” AI i wykorzystać jej potencjał dla swojej przewagi konkurencyjnej. Pokazuje, jak różne narzędzia, takie jak ChatGPT, mogą być wykorzystane w praktyce, nie uchylając się przy tym od wskazania potencjalnych zagrożeń i wyzwań, które mogą wyniknąć z adaptacji AI.

„Prawdopodobnie ostatni raport o AI napisany przez ludzi” od K2 Holding to istotne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z dynamicznie rozwijającym się światem AI w marketingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Link do pobrania raportu: www.k2.pl/blog/pobierz-raport-grupy-k2-rewolucja-ai

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się