Lock & Lock - konsumencki program lojalnościowy Chaty Polskiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lock & Lock - konsumencki program lojalnościowy Chaty Polskiej

W dniach 9.10 – 31.12.2014 ruszamy z konsumenckim programem lojalnościowym. Pod hasłem – LOCK & LOCK, Chata Polska nagradza lojalność Konsumentów oferując im rabaty na wyjątkową kolekcję szklanych naczyń.

Każdy Klient, który zrobi jednorazowe zakupy w okresie trwania Programu Lojalnościowego za min. 20zł otrzymuje 1 punkt bonusowy (40zł = 2 punkty, 60zł = 3 punkty etc.). Karta z 10 zebranymi punktami upoważnia Klienta do zakupu 1 szt. wybranego naczynia w promocyjnej cenie z atrakcyjnym rabatem. Chcemy, aby wzrosła średnia wartość koszyka, a lojalność nagradzamy podwójnie. Dla Klientów biorących udział w akcji wybrane produkty gazetowe oferujemy po bardzo okazyjnej cenie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja promowana jest na WWW, FB oraz poprzez ulotki, plakaty, wobblery, telebimy i radio w sklepach Chaty Polskiej. 

Szklane naczynia wielofunkcyjne z opatentowanym zamknięciem firmy Lock & Lock to gwarancja trwałego przechowywania, bezpiecznego pieczenia* i zamrażania.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij