Mr Target wycelował w Plac Unii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mr Target wycelował w Plac Unii

Agencja Mr Target zajmie się komunikacją i promocją online centrum handlowego Plac Unii. Zarządcy galerii podpisali umowę z jednym z liderów w prowadzeniu kampanii efektywnościowych w sieci.

– Plac Unii powinien na trwałe zapisać się w świadomości mieszkańców stolicy jako idealne miejsce do robienia zakupów i spędzania wolnego czasu – tłumaczy Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target. – Atutem Placu Unii jest jego lokalizacja, w samym sercu Warszawy, a także różnorodność prestiżowych marek tj. Armani Jeans, Liu Jo, Furla, czy niszowych butików z polską modą jak Pop up Story. Wielu klientów może przyciągać legendarny Supersam, jeden z najstarszych supermarketów w Polsce, który wraca do swojej historycznej lokalizacji – mówi Nowak. Uważa, że wielu ludzi robi zakupy z przyzwyczajenia w „starych” galeriach i trzeba do nich dotrzeć z informacją, że pojawiło się nowe, ciekawe miejsce na granicy Śródmieścia i Mokotowa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Mr Target został zaproszony do współpracy przy promocji Placu Unii – mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, szefowa marketingu w Placu Unii. – Dopiero rozpoczęliśmy działania, ale już widać pierwsze efekty –– dodaje.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij