Wystartowała kampania reklamowa soków pomidorowych Fortuna

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała kampania reklamowa soków pomidorowych Fortuna

6 października ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna, wspierająca całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni.

Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność – zaledwie 17 kalorii w 100 ml soku pomidorowego Fortuna) i zachęcenie do ich spożywania. W spocie marka chwali się także zdobyciem aż trzech gwiazdek i prestiżowej nagrody w międzynarodowym konkursie na najlepszy smak - Superior Taste.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklamy będą emitowane m.in. w TVP, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych. Po dużej kampanii Fortuny, która miała miejsce w lutym br. – jesienna akcja jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji soków pomidorowych i warzywnych Fortuna jako alternatywy dla słodkich przekąsek między posiłkami.

Fortuna to wicelider w segmencie soków pomidorowych i warzywnych. W swoim portfelu posiada zarówno soki pomidorowe, dostępne w 3 wariantach smakowych, oraz soki warzywne dostępne w 5 wariantach smakowych. Soki te w zależności od rodzaju są dostępne w opakowaniach 1L i 0,3L.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij