Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Imagination Day – dlaczego zabijamy idee kreatywne i czemu warto ryzykować?

Przed nami kolejna edycja Imagination Day, która odbędzie się już 30 października w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. A na razie przedstawiamy nasze krótkie rozmowy z prelegentami.
O autorze
1 min czytania 2014-10-10

Andrzej Bukowiński (Abafilmes, Sao Paulo)

5 powodów, dlaczego tak często zabijamy kreatywne idee:

Pierwszy powód…. Strach

Drugi powód………. Strach

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Trzeci powód……… Strach

Czwarty powód…… Strach

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Piąty powód……….. Strach

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Po pierwsze, strach przed klientem. Dyrektor marketingu boi się, że jeśli będzie ryzykować za bardzo – utraci swoją pracę.

Po drugie, strach agencji reklamowych przed utratą klienta. Bezpieczniejsze jest powtarzanie starych i sprawdzonych rozwiązań.

Następnie strach firm produkujących i reżyserów filmów komercyjnych przed utratą zleceń w przyszłości.

Innymi słowy, strach jest najgorszym wrogiem kreatywności. Brak zaufania pomiędzy klientem a agencją tworzy potworne uczucie strachu.

Ryzyko, a nawet pomyłki, są ważne w reklamie. To istotna część naszego zawodu. Bez ryzyka nic nowego się nie pojawi. Będziemy tylko powielać te same, stare i sprawdzone rozwiązania, może jedynie dodając jakiś żart do schematu, żeby reklama chociaż wyglądała na nową i była zabawna. 

PS. Moim szóstym powodem jest… budżet i presja finansowa – sprzedać produkt, w możliwie jak najkrótszym czasie, czyli znów myślenie starymi i utartymi schematami, które działają.

 

Teo Guillem and Carlos Pardo (Dvein, Madrid)

5 powodów, dla których podejmujemy ryzyko w swojej pracy:

Ponieważ kochamy zabawę, a przecież bez ryzyka, nie ma zabawy!

Ponieważ, jeżeli znajdziesz się w środku kryzysu, wtedy bardzo często powstają najlepsze pomysły.

Ponieważ trzeba stanąć twarzą w twarz ze swoim lękami i stać lepszym.

Ponieważ bez ryzyka jest nudno, powtarzalnie, nie rozwijamy się.

Ponieważ kochamy ten Ryzykowny interes!

 

Konkurs!

Odpowiedz w komentarzu pod tekstem lub mailu, pisząc na adres [email protected] (w temacie wpisując słowa „Imagination Day”), na jedno z pytań, które postawiliśmy powyżej przed naszymi rozmówcami.

Na autora najciekawszej odpowiedzi czeka wejściówka na seminaria podczas Imagination Day. Termin nadsyłania odpowiedzi/komentarzy to najbliższy poniedziałek 13.10.2014, godzina 23:59.

Powodzenia!

 

Więcej informacji o Imagination Day znajdziecie tutaj >

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.