TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Międzynarodowa kampania TV dla Sudafedu

Rusza kampania telewizyjna wspierająca na rynkach regionu CEE produkty należące do marki Sudafed/Olynth.
O autorze
1 min czytania 2014-10-13

Należące do Johnson&Johnson marki Sudafed i Olynth są liczącymi się graczami na europejskim rynku produktów z kategorii cold&flu. Kampania telewizyjna obejmie sześć krajów należących do regionu CEE. Spoty będą emitowane w Polsce, Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie oraz w Estonii.

Kampania na rynku polskim wspiera produkty takie jak SudafedXylospray HA, SudafedMuco na kaszel mokry oraz Sudafed tabletki na „stan przeziębionej głowy”. W pozostałych krajach emitowane będą również spoty promujące tabletki na ból gardła oraz produkty przeznaczone dla dzieci.

Za całość kampanii w regionie odpowiada agencja Lemon Sky JWT, która jest autorem spotu dla syropu na kaszel mokry – SudafedMuco oraz współautorem spotu dla SudafedXylospray HA. Autorem spotu wspierającego tabletki Sudafed jest JWT Londyn.

Stworzona na potrzeby kampanii komunikacja wykorzystuje technikę animacji stop frame rozgrywającej się w mikroświecie plastelinowych bohaterów. Wszystkie spoty zostały zrealizowane we współpracy ze światowej sławy, oskarowym studiem Aardman, które jest autorem animacji takich jak „Wallace&Gromit”, „Uciekajace Kurczaki”czy „Piraci”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spójna konwencja, stylistyka i charakter spotów mają na celu wzmacnianie marek Sudafed oraz Olynth i ich pozycji, jako eksperta od przeziębień.

Emisja kampanii w Polsce rozpoczęła się od 1 października. Za planowanie mediów odpowiada Primus.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się