Dyplomy znad laptopa – kierunki dla e-marketerów i branży e-commerce

Dyplomy znad laptopa – kierunki dla e-marketerów i branży e-commerce

W czwartek 20 września poznamy zwycięzcę naszego badania „Studia E-marketera 2012”. Dziś lista kierunków dla myślących o podyplomowej edukacji z marketingu sieciowego.

Na polskich uczelniach, głównie niepublicznych, przeważają kierunki multidyscyplinarne, pozwalające poznać szeroki zakres marketingu internetowego (od SEO przez SEM, social media, podstawy biznesu w sieci, zachowanie konsumentów w sieci, przygotowanie serwisów internetowych) bądź działań związanych z biznesem w internecie. Wiele kierunków debiutuje w tym roku, choć są takie, które po modyfikacji programu, np. z tradycyjnego dziennikarstwa czy public relations, teraz powracają w bardziej on-linowej odsłonie. Co ciekawe, prym w przygotowaniu kierunków dla e-marketerów wiodą uczelnie niepubliczne, choć na takich jak m.in. Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Uniwersytet Śląski w Katowicach czy Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie można także wybrać wymarzone e-studia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rzeszów

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
Marketing internetowy

Uniwersytet Rzeszowski
Zarządzanie stronami www 

Kraków

Akademia Górniczo-Hutnicza 
Marketing internetowy

Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki
e-Marketing

Wyższa Szkoła Europejska
Marketing w sieci

Wyższa Szkoła Europejska
Dziennikarstwo multimedialne, serwisy społecznościowe

Wyższa Szkoła Europejska
Zarządzanie i marketing projektów internetowych

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości
Marketing internetowy

Uniwersytet Jagielloński
Społeczeństwo informacyjne

Krakowska Akademia im. A.F. Modrzewskiego
e-Marketing

Częstochowa

Wyższa Szkoła Zarządzania w Częstochowie
e-Marketing

Chorzów

Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie
Innowacyjny E-marketing

Katowice

Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych
E-biznes. Internetowe kampanie reklamowe

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Akademia komunikacji internetowej

Wrocław

Wyższa Szkoła Handlowa
Menedżer marketingu internetowego

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Psychologia w projektowaniu interakcji i e-marketingu

Uczelnia Chodkowskiej
E-biznes

Uczelnia Chodkowskiej
Marketing internetowy

Poznań

Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Innowacyjny E-marketing

Wyższa Szkoła Handlu i Usług
Marketing internetowy

Szczecin

Wyższa Szkoła Bankowa w Szczecinie
Innowacyjny E-marketing

Toruń

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Innowacyjny E-marketing

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
E-biznes

Bydgoszcz

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Innowacyjny E-marketing

Wyższa Szkoła Gospodarki
Dziennikarstwo ery nowych mediów

Wyższa Szkoła Gospodarki
E-commerce

Wyższa Szkoła Gospodarki
Social media - specjalista mediów społecznościowych

Grudziądz

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Innowacyjny E-marketing

Włocławek

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Innowacyjny E-marketing

Gdynia

Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni
Marketing i public relations w internecie

Gdańsk

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Marketing w e-biznesie

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Prowadzenie e-biznesu

Zamość

Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji
Marketing w sieci

Warszawa

Szkoła Główna Handlowa
Marketing internetowy

Warszawa Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem
E-media i marketing

Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem
Marketing internetowy

Akademia Leona Koźmińskiego
Marketing internetowy

Uczelnia Łazarskiego
E-marketing

Uczelnia Chodkowskiej
E-biznes

Uczelnia Chodkowskiej
Marketing internetowy

Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. B. Prusa
Dziennikarstwo internetowe

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
E-biznes

Lublin

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji
Marketing internetowy

Katolicki Uniwersytet Lubelski
E-biznes

Łódź

Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Innowacyjny E-marketing

Społeczna Akademia Nauk
Innowacyjny Marketing Internetowy

Studia E-marketera 2012: między morzem a górami

Do udziału w rankingu pod koniec lipca zaprosiliśmy rzeczników prasowych i PR-owców uczelni. Specjalną ankietę, w której należało uzupełnić informacje m.in. o programie studiów, kadrze, specyfice zajęć, otrzymywanych materiałach dydaktycznych, uzupełnili przedstawiciele niemal 20 kierunków. Największe znaczenie przy wyborze najlepszych kierunków studiów miały praktyczny program (stosunek liczby ćwiczeń i zajęć praktycznych do czasu nauki na studiach podyplomowych oraz program zajęć oparty na wykorzystaniu case studies oraz innych metod aktywizujących), kadra praktyków (mająca także doświadczenie dydaktyczne bądź szkoleniowe).

Do II etapu zmagań zakwalifikowaliśmy podyplomowe kierunki: Marketing w sieci, Zarządzanie i marketing projektów internetowych (oba prowadzi Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie); Marketing i Public Relations w Internecie (Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni); Prowadzenie E-biznesu (Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku) i E-marketing (Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego).

W czwartek 20 września z tego grona ogłosimy zwycięzcę naszego rankingu. Przygotowujemy go we współpracy z grupą wiodących portali edukacyjnych prowadzonych przez Centrum Edukacji i Rozwoju EFEKTY – studia.net, kierunki.net oraz studiapodyplomowe.net.

Już dziś zapraszamy także do udziału w przyszłorocznej edycji, a także do informowania nas o niezamieszczonych podyplomowych kierunkach dla e-specjalistów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij