Mind Progress Group otworzy Outlet Center Lublin

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mind Progress Group otworzy Outlet Center Lublin

Agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group będzie odpowiedzialna za organizację eventu otwarcia dla powstającego centrum wyprzedażowego w Lublinie. W ramach współpracy firma poprowadzi również w nadchodzącym roku działania z obszaru kreacji, public relations i social media.

Budowany przy ul. Mełgiewskiej Outlet Center ma liczyć ponad 16 tys. mkw. powierzchni. To pierwszy w Lublinie obiekt tego typu. Znajdzie się w nim ok. 100 sklepów. Otwarcie pla-nowane jest na początek grudnia tego roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Chcemy wykorzystać wieloletnie doświadczenie Mind Progress Group w obsłudze centrów handlowych. Agencja zna specyfikę branży retail i wie jak skutecznie się w niej poruszać. - mówi Ewa Spychalska, Dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami w Outlet Center Retail Management S.A. - Spodziewamy się efektywnego wsparcia w budowie i umacnianiu wize-runku naszego centrum wyprzedażowego, nie tylko przy okazji otwarcia obiektu, ale także w trakcie długofalowej współpracy.

Umowa obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne. Poza przygotowaniem koncepcji otwarcia, jej realizacji i promocji wydarzenia, Mind Progress Group będzie odpowiadać w nadchodzącym roku za kontakty z mediami, obsługę marki w mediach społecznościowych - obejmującą prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie - oraz kreację. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę podpisano na 12 miesięcy, z moż-liwością jej przedłużenia. Za projekt ze strony Mind Progress Group odpowiada kilkuosobowy zespół, kierowany przez account managera Małgorzatę Piasecką-Busz. Osobą dedykowaną do kontaktu z mediami jest PR manager Karolina Łagowska. Obsługą profili marki w mediach społecznościowych zajmie się head of social media Łukasz Mirytiuk. Natomiast za przygotowanie i realizację eventu otwarcia odpowiada szef działu eventowego Michał Szkotak.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij