Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mind Progress Group otworzy Outlet Center Lublin

Agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group będzie odpowiedzialna za organizację eventu otwarcia dla powstającego centrum wyprzedażowego w Lublinie. W ramach współpracy firma poprowadzi również w nadchodzącym roku działania z obszaru kreacji, public relations i social media.
O autorze
1 min czytania 2014-10-15

Budowany przy ul. Mełgiewskiej Outlet Center ma liczyć ponad 16 tys. mkw. powierzchni. To pierwszy w Lublinie obiekt tego typu. Znajdzie się w nim ok. 100 sklepów. Otwarcie pla-nowane jest na początek grudnia tego roku.

– Chcemy wykorzystać wieloletnie doświadczenie Mind Progress Group w obsłudze centrów handlowych. Agencja zna specyfikę branży retail i wie jak skutecznie się w niej poruszać. – mówi Ewa Spychalska, Dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami w Outlet Center Retail Management S.A. – Spodziewamy się efektywnego wsparcia w budowie i umacnianiu wize-runku naszego centrum wyprzedażowego, nie tylko przy okazji otwarcia obiektu, ale także w trakcie długofalowej współpracy.

Umowa obejmuje kompleksowe działania komunikacyjne. Poza przygotowaniem koncepcji otwarcia, jej realizacji i promocji wydarzenia, Mind Progress Group będzie odpowiadać w nadchodzącym roku za kontakty z mediami, obsługę marki w mediach społecznościowych – obejmującą prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie – oraz kreację. Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. Umowę podpisano na 12 miesięcy, z moż-liwością jej przedłużenia. Za projekt ze strony Mind Progress Group odpowiada kilkuosobowy zespół, kierowany przez account managera Małgorzatę Piasecką-Busz. Osobą dedykowaną do kontaktu z mediami jest PR manager Karolina Łagowska. Obsługą profili marki w mediach społecznościowych zajmie się head of social media Łukasz Mirytiuk. Natomiast za przygotowanie i realizację eventu otwarcia odpowiada szef działu eventowego Michał Szkotak.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj