fot. Materiały prasowe Ceneo
Wszystko, aby skoncentrować się na aspekcie edukacyjnym i zapewnić opiekunom zwierząt wiedzę na temat podejmowania działań ratunkowych.
Zobacz również
Ceneo znane jest z wielu inicjatyw wspierających zwierzęta. W minionych latach firma dwukrotnie ustanowiła rekord Guinnessa w ogólnopolskiej zbiórce karmy dla psiaków ze schroniska. W 2023 roku postanowiła rozszerzyć swoje działania o edukację i promocję bezpieczeństwa zwierząt.
Według badań, ponad połowa Polaków ma w swoich domach zwierzaka, większość z nich to psy. Są dla nas jak członkowie rodziny i chcemy, żeby były zdrowe i szczęśliwe. Niestety, nie każdy opiekun jest przygotowany, aby udzielić pierwszej pomocy w nagłej sytuacji. Dlatego w ramach akcji „Podaj Łapę” Ceneo dostarcza merytoryczne materiały, takie jak wideo, plakaty z instrukcjami pierwszej pomocy do wydrukowania oraz artykuły z poradami dla opiekunów zwierząt.
„Chcemy, aby wszyscy opiekunowie zwierząt wiedzieli, jak krok po kroku udzielić pierwszej pomocy swoim pupilom. Wykonanie RKO, działanie w przypadku zadławień czy udaru — to powinna być wiedza obowiązkowa i łatwo dostępna. Postanowiliśmy wykorzystać nasze kanały, żeby tę wiedzę promować” – mówi Dominika Wabich, PR Ceneo.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dodatkowo, dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem, Ceneo wspiera bezpieczeństwo nie tylko domowych pupili, ale również tych, które nie mają swojego dachu nad głową.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do 11 października, za każdy zakup* dokonany przez funkcję "Kup Teraz" na kwotę minimum 100 złotych, firma przekaże 1 złoty na dla Ekostraży, aby wesprzeć ich działalność na rzecz zwierząt. Serwis Ceneo zachęca wszystkich opiekunów zwierząt do aktywnego udziału w akcji „Podaj Łapę”, aby razem dbać o bezpieczeństwo naszych czworonożnych przyjaciół.
Fot. Materiały prasowe Ceneo
W ramach kampanii prowadzone są również działania edukacyjne na kanałach social media Ceneo oraz konkursy na platformie Facebook.