Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Domestos dla UNICEF

Unicef, przy wsparciu marki Domestos, walczy o poprawę warunków sanitarnych na świecie. Program realizowany jest w trzech aspektach: popularyzacji właściwych praktyk higienicznych, tworzenia zapotrzebowania na toalety i uświadamiania złej sytuacji sanitarnej.
O autorze
1 min czytania 2012-09-18

W ramach światowego projektu marki Domestos, Fundacji Unilever i organizacji UNICEF,  ruszyła polska odsłona kampanii „Domestos dla UNICEF”. Jak informuje UNICEF, ponad 1 mld osób na świecie nie ma w ogóle dostępu do urządzeń sanitarnych. Oznacza to, że załatwianie potrzeb fizjologicznych w ich przypadku odbywa się na wolnym powietrzu, w pobliżu własnych domów. Złe praktyki sanitarne są główną przyczyną zatruć pokarmowych i biegunki, która każdego dnia doprowadza do śmierci około 3000 dzieci.

Specjalnie na potrzeby akcji powstał dedykowany działaniom blog w portalu Rodzice.pl. Na jego łamach można przeczytać m.in. komentarze ekspertów UNICEF oraz wspierających akcję blogerów. Ponadto w portalu NK.pl powstała oficjalna grupa akcji, której członkowie mogą skorzystać m.in. z interaktywnej wersji poradnika dla rodziców.

Dodatkowym wsparciem dla działań edukacyjnych jest publikacja „Twoje dziecko kontra bakterie. Poradnik młodej mamy”, w której obok informacji o akcji, można znaleźć cenne informacje na temat higieny i pielęgnacji dzieci. 

Patronat nad akcją objęły: Newsweek, NK.pl, magazyn Gaga, Rodzice.pl, EgoDziecka.pl, Benc.pl. Do akcji zostały zaproszone także blogerki prowadzące blogi parentingowe, które swoim rodzicielskim doświadczeniem dzielą się w poradniku i na oficjalnym blogu akcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategię działań w Polsce zaplanowała oraz realizuje agencja INSIGNIA

Słuchaj podcastu NowyMarketing