Nowy program „Codzienne korzyści” w sieci Żabka

Już dzisiaj w sieci Żabka ruszył zupełnie nowy program lojalnościowy o nazwie „Codzienne korzyści”. Klienci sklepów otrzymywać będą wygodne identyfikatory zbliżeniowe, a zebrane punkty wymienią na wyjątkowe nagrody: unikatowe Puzzle 3D oraz cały szereg specjalnie przygotowanych e-nagród.
O autorze
1 min czytania 2014-10-15

W ramach programu o nazwie „Codzienne korzyści” Klienci sieci Żabka będą mogli otrzymać atrakcyjne nagrody, ale również dokonywać tańszych zakupów. Wystarczy zbierać punkty lojalnościowe na zbliżeniowych identyfikatorach, w wybranej, najwygodniejszej dla Klienta formie: karty, mini karty, naklejki na telefon lub breloka.

Klienci będą mogli wymieniać zdobyte punkty na e-nagrody: audiobooki, e-booki, pliki muzyczne, kupony na seanse VOD oraz bilety do Multikina. W sklepach Żabka w ramach nagród przygotowana została też wyjątkowa, limitowana edycja puzzli Ravensburger 3D, przedstawiająca popularne światowe budowle: wieżę Eiffla w Paryżu, Big Ben w Londynie, Krzywą Wieżę w Pizie czy Empire State Building w Nowym Jorku.

Zupełną nowością i jednocześnie największą korzyścią dla Klientów uczestniczących w programie są jednak Kupony Rabatowe. Kupony te wydawane będą przy każdych zakupach, a Klienci za ich pośrednictwem uzyskują możliwość nabycia wybranych produktów w obniżonych cenach.

„Kolejny program lojalnościowy, jaki zaproponowaliśmy naszym Klientom, zawiera szereg nowości. Zbieranie punktów jest teraz jeszcze łatwiejsze dzięki specjalnie przygotowanym identyfikatorom zbliżeniowym, dostępnym w czterech odmianach: karty tradycyjnej, karty małej, naklejki lub breloka. Zbierając znaczki w sklepach Żabka można dokonać ich wymiany na wyjątkowe nagrody. Program „Codzienne Korzyści” to jednak przede wszystkim Kupony Rabatowe, które pozwolą zaoszczędzić na codziennych zakupach. Całość wspiera specjalnie przygotowana aplikacja na urządzenia mobilne oraz dedykowana strona internetowa – mówi Przemysław Kijewski, Dyrektor Strategii i Marketingu Żabka Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej o programie.

Aplikacja do ściągnięcia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się