Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwsza jedenastka Sensora Sztuki

Już jedenastu artystów bierze udział w eksperymencie, którego celem jest dotarcie ze sztuką współczesną do jej potencjalnych odbiorców i kolekcjonerów. Sensor Sztuki wykrywa bezkompromisowych, utalentowanych twórców.
O autorze
1 min czytania 2014-10-17

Jest to nowy pomysł na upowszechnianie i sprzedaż sztuki współczesnej oraz wsparcie rozwoju kariery wyróżniających się osobowości artystycznych.

Zacierające się granicę między tym co techniczne i biologiczne, sztuczne i naturalne. Relacja człowieka z własnym ciałem. Wpisana w ludzką naturę skłonność do poszukiwań i pragnienie przekraczania kolejnych granic. Przyszłość naszej cywilizacji, która raz wydaje się boleśnie przewidywalna, by innym razem zaskoczyć nagłym zwrotem. To niektóre z tematów podejmowanych przez artystów Sensora.

Z firmą współpracują twórcy znani z malarstwa (Magdalena Moskwa, Jan Jubaal Wasiński i Maria Apoleika), fotografii (Dominika Sadowska, Łukasz Prus-Niewiadomski); artystki tworzące obiekty rzeźbiarskie (Dagmara Horab i Karolina Żyniewicz); graficy Stanislav Matsilevich i Julita Blady-Cłapa; artysta multimedialny Marcelo Zammenhoff oraz Agnieszka Chojnacka, słynąca z wideoinstalacji oraz interwencji w przestrzeni publicznej.

Sensor Sztuki nie jest tradycyjną galerią sztuki ani sklepem internetowym – to rodzaj platformy promującej twórców oraz umożliwiającej zakup ich dzieł. „Z artystami warunki współpracy ustalamy indywidualnie, każdy z nich ma własny pomysł na sztukę i szukamy odpowiednich sposobów na jej promowanie” – mówi Olga Filanowska, historyk sztuki, właścicielka firmy. Na stronie sensorsztuki.pl można dowiedzieć się więcej o poszczególnych twórcach. Wkrótce pojawi się tam też katalog dostępnych w ofercie obrazów, grafik, fotografii oraz obiektów. Sensor będzie wspierał organizację wystaw, kontaktował się w imieniu artystów z kolekcjonerami i instytucjami, współpracował z architektami wnętrz oraz – w przyszłości – prowadził działalność wydawniczą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Siedziba Sensora mieści się w Łodzi i to absolwenci łódzkich uczelni artystycznych znaleźli się w pierwszej jedenastce. Do tej pory nie byli profesjonalnie reprezentowani przez galerie. Sensor Sztuki jest odpowiedzią na ich sygnały i pomysły. Obok sprzedaży prac będzie pracować nad zwiększeniem widoczności ich działań w polskim i międzynarodowym obiegu sztuki.

Dni otwarte: 23, 24 i 25 października (czwartek-sobota), godz. 12-19.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podczas dni otwartych w biurze Sensora Sztuki będzie można obejrzeć i kupić prace artystów, dowiedzieć się więcej o firmie i porozmawiać o sztuce. Każdy, kto odwiedzi w tych dniach siedzibę Sensora, otrzyma pięcioprocentowy rabat na zakup dzieł – do wykorzystania od razu lub do końca roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Adres: Łódź, ul. Traugutta 18 (budynek ŁDK), pokój 430.