fot. Facebook
W ostatnich dniach października na koncie Angelini Pharma Polska w mediach społecznościowych pojawiło się video, którego tematyka dotyczy padaczki. W krótkim, niespełna 1,5-minutowym filmie, jest wszystko, co potrzebne:
Zobacz również
-
konkretne, merytoryczne informacje,
-
żywy scenariusz,
- odrobina humoru.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Źródło: Facebook
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania zorganizowana przez Fundację Epi-Bohater i Angelini Pharma Polska, a także portalem Onet.pl (partner medialny), ma na celu uświadomienie częstotliwości występowania epilepsji w społeczeństwie, ale także przekonanie odbiorców, że choroba ta nie musi oznaczać wykluczenia.
Akcja pt. „Padaczka? I co z tego?” jest kontynuacją działań pod hasłem „Nie jesteś sama. Nie jesteś sam”, mającej na celu budowanie świadomości na temat epilepsji oraz zapobieganie stygmatyzacji osób chorych.
Więcej informacji na temat akcji można znaleźć pod adresem: www.padaczka.co/.
PS Helping Hand wspiera pracowników Angelini Pharma
Pierwsza w Polsce platforma wsparcia zdrowia psychicznego pozyskała nowego klienta korporacyjnego. Na współpracę z Helping Hand, i tym samym na poszerzenie zakresu benefitów pozapłacowych dla swoich pracowników, zdecydował się polski oddział firmy Angelini Pharma.
PS2 ALT-y i alternatywna rzeczywistość. Opowieść o dostępności
Rzadko zastanawiamy się, jak „wygląda” rzeczywistość – i Internet – z „punktu widzenia” osoby z dysfunkcją wzroku. W większości też nie wiemy, w jaki sposób osoby niewidome pracują z urządzeniami elektronicznymi.