Kampania reklamowa na otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania reklamowa na otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec

Ruszyła kampania reklamowa, promująca otwarcie Galerii Dębiec w Poznaniu. Centrum handlowe powita swoich pierwszych klientów już 25 października.

Otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec nastąpi 25 października. Z tej okazji ruszyła kampania reklamowa, promująca to wydarzenie. Motywem przewodnim kreacji - zarówno kampanii na otwarcie, jak i kolejnych odsłon, jakie pojawią się po otwarciu - jest hasło „Już czas na….”, wokół którego budowana jest dalsza komunikacja.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W przypadku najnowszej kampanii, hasło przewodnie to: „Już czas na otwarcie”, przy którym w ciekawych, niewymuszonych pozach występują modele kampanii – elegancka kobieta, mężczyzna w stylu sportowym i szczęśliwa, młoda rodzina, czyli zwykli ludzie, którzy reprezentują szeroką grupę docelową Galerii Dębiec. Kolorystyka kreacji, pojawiającej się w trzech różnych odsłonach, nawiązuje do intensywnych barw widniejących w logo Galerii.

Kampania reklamowa Galerii Dębiec obejmuje outdoor (blisko 60 nośników na terenie Poznania i południowych przedmieść), kampanię w lokalnych mediach (prasa i internet), dystrybucję ulotek oraz kampanię w social media (Facebook).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij